پاورپوینت هراس پشت درهای بسته

پاورپوینت هراس پشت درهای بسته

پاورپوینت هراس پشت درهای بسته

پاورپوینت هراس پشت درهای بسته دسته: روان شناسی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 1553 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 42

پاورپوینت هراس پشت درهای بسته شامل 42 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد

قیمت فایل فقط 8,800 تومان

خرید

پاورپوینت هراس پشت درهای بسته

 

پاورپوینت هراس پشت درهای بسته شامل 42 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

شاید در زندگی خود با افرادی روبرو شده باشید که از سوار شدن به آسانسور و بالابر امتناع می کنند و اگر به اجبار هم سوار شوند احساس می کنند که آسانسور در حال سقوط است و دچار حمله اضطراب خواهند شد .

آنها همیشه از این که حمله دیگری به سراغشان بیاید بیمناکند. اختلال هراس، ترس بیمارگون، نامعقول و غیر ارادی از یک موقعیت یا رویداد است که یکی از اختلالات اضطرابی به حساب می آید که افراد مبتلا در عین آگاه بودن به غیر منطقی بودن رفتار خود قادر به مقابله با آن نخواهند بود.

هراس از مکان های بسته (Claustrophobia)یکی از شایع ترین انواع اختلالات هراس یا فوبیا است که فرد از فضاهای بسته دوری می کند.

ترس از مکان های بسته یا تنگنا هراسی معمولاً پس از یک حادثه تروماتیک در کودکی ایجاد و پیشرفت می کند، مثل گیر افتادن در یک فضای کوچک در حین بازی یا ممکن است بر اثر یک تجربه ناخوشایند مثل گیر افتادن در آسانسور ایجاد شده باشد. 

هراس یا فوبیا چیست؟

فوبی یا فوبیا، ترس شدید و مستمر و نامناسب از اشیا یا موقعیت‌هاست که دلیل منطقی ندارد. شخص از غیرمنطقی بودن ترس در مقابل خطر واقعی شی یا موقعیت یا عمل آگاه است.

ترس فرد تناسبی با موقعیت ندارد، قابل‌توجیه نیست، از کنترل ارادی خارج است و گرایش به پرهیز از موقعیت یا محرک ترس‌آور را ایجاد می‌کند.

بسیاری از بیماران اشتغال خاطری با احتمال مواجهه با موقعیت یا شی ترس‌آور دارند و در نتیجه از این دل نگرانی رنج می‌برند و این امر موجب اختلال در کارهای روزمره‌اشان می‌شود.

از انواع فوبیا می‌توان به ترس از آب، ترس از تاریکی، ترس از تنهایی، ترس از صدا، ترس از چاله، ترس از اماکن عمومی، ترس از فضای بسته، ترس از آسانسور، ترس از خون، ترس از آمپول، ترس از جمعیت، ترس از قطار، ترس از هواپیما و ترس از ارتفاع اشاره کرد.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه
هراس یا فوبیا چیست؟
کلاستروفوبیا یا تنگناهراسی چیست؟
علایم کلاستروفوبیا
علت کلاستروفوبیا
درمان تنگناهراسی
افراد معروف و شخصیت‌های سینمایی مبتلا به کلاستروفوبیا
پایان

 

عنوان : هراس پشت درهای بسته

فرمت : پاورپوینت

حجم : 1.51 مگابایت

تعداد صفحات : 42

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

پاورپوینت هراس پشت درهای بسته

برچسب ها : پاورپوینت هراس پشت درهای بسته , پاورپوینت هراس پشت درهای بسته , دانلود پاورپوینت هراس پشت درهای بسته , پاورپوینت اختلال کلاستروفوبیا چیست , دانلود پاورپوینت اختلال کلاستروفوبیا چیست , پاورپوینت هراس از مکانهای بسته , دانلود پاورپوینت هراس از مکانهای بسته , دانلود هراس پشت درهای بسته , هراس پشت درهای بسته , تحقیق هراس پشت درهای بسته , دانلود تحقیق هراس پشت درهای بسته , پروژه هراس پشت درهای

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >