تحقیق برنامه ریزی شهری (نمونه موردی: محدوده شمال شرق قزوین)

تحقیق برنامه ریزی شهری (نمونه موردی: محدوده شمال شرق قزوین)

تحقیق برنامه ریزی شهری (نمونه موردی: محدوده شمال شرق قزوین)

توضیحات:
تحقیق برنامه ریزی شهری (نمونه موردی: محدوده شمال شرق قزوین)، در قالب فایل پاورپوینت و در حجم 50 اسلاید، همراه با تصاویر، جداول و توضیحات کامل.
 
بخشی از متن:
محله پونک در قسـمت شمـال شرقی شهر قزوین قـرار دارد و در سالهای اخیر رشـد زیـادی داشـتـه، اما ایـن مـوضـوع با مشکـلاتی روبـرو بوده است. از جمـله این مشکلات میتوان به برجهای سر به فلک کشیده و نامتناسب در بلوار نخبگان، خیابانهـایی با شیـب تنـد و همچنیــن مشـکلات حـمل و نـقل عمومی بـرای ساکنـان این محله اشـاره کرد. بـا تـوجه به مـوقعیـت گستــرش و رشد ایـن محـله ، با کمـی توجه و برنامه ریـزی میتوان آینـده مطلوبی را برای این مکان از شهر در نظـر گرفت.
پروژه پونک با هدف بهبود عبـورومرور شهـری و رفاه ساکنان در حال اجرا  است این محله براساس برنامه ریزی انجـام شده در سال 1390 در حال اجرا است که 80 درصد توسعه ی آن به سـرانجام رسیده در پونک دو بـوستان با هـدف برطـرف کردن نیـازهای مـردم در مقیاس محلـه در حال تاسیس اسـت که بـرای تفـریح و پرکـردن اوقـات فراغـت ساکنان درگروه های سنـی مختلف برنامه ریزی شده است.

خرید و دانلود محصول

 

1396/05/05


تحقیق برنامه ریزی شهری (نمونه موردی: محدوده شمال شرق قزوین) , تحقیق , پژوهش , پروژه , برنامه ریزی , شهری , شهرسازی , معماری , پونک , قزوین , شهر , محددوه , شمال , شرق , نمونه , موردی , درس , دانلدو , دانلود


  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >