پاورپوینت ‌نظریه واکنش های هیجانی ماورر

پاورپوینت ‌نظریه واکنش های هیجانی ماورر

پاورپوینت ‌نظریه واکنش های هیجانی ماورر

پاورپوینت ‌نظریه واکنش های هیجانی ماورر دسته: روان شناسی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 583 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 32

پاورپوینت ‌نظریه واکنش های هیجانی ماورر شامل 32 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد

قیمت فایل فقط 8,800 تومان

خرید

پاورپوینت ‌نظریه واکنش های هیجانی ماورر

 

پاورپوینت ‌نظریه واکنش های هیجانی ماورر شامل 32 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

ماورر از طرفداران نظریه کاهش سایق هال به شمار می آید. او دارای نظریه خاصی به نام واکنشهای هیجانی یا شرطی شدن اضطرابی است.  به نظر ماورر شرطی شدن بازتابی پاولف بیشتر به وظایف دستگاه عصبی خود مختار و کنترل اندرونه ها و تنظیم دستگاه گردن خون ارتباط دارد. دستگاه عصبی خود مختار یا غیر ارادی از دو شاخه سمپاتیک و پاراسمپاتیک تشکیل یافته است که عکس یکدیگر عمل می کنند. پاراسمپاتیک بازدارنده فعالیتهای سمپاتیک است. از نظر ماورر درد و دیگر حالتهای ناخوشایند در هیجان ترس دارای سهم بزرگی می باشند.

اگر هر بار که صدای زنگ شنیده می شود به شخص ضربه دردناک هیجانی وارد شود، پاسخ شرطی یک پاسخ هیجانی است که از ترس ناشی می شود.

الگوهای گوناگونی که با یکدیگر عمل متقابل دارند از الگوها یا دگرگونی های انگیزشی به وجود می آیند. محرک های دردآور به جای ترس به صورت محرکهای طبیعی یا غیر شرطی به کار می روند.

ماورر محرک های دردآوری را که در مورد یادگیری به کار رود تقویت کننده افزایشی و آن را که موجب آرامش یا کاهش انگیزش می شود ( غذا هنگام گرسنگی) تقویت کننده کاهشی می نامد.

نظریه ماورر بر عامل تعادل حیاتی استوار است. به طور کلی تا انگیزشی در کار نباشد از موجود زنده هیچ گونه رفتاری سر نمی زند.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه
نقش آمادگی در رفتار
فراگشت
روش تقلیدی و نمایشی
یادگیری بدون عمل
پاداش و تنبیه
پایان

 

عنوان :نظریه واکنش های هیجانی ماورر

فرمت : پاورپوینت

حجم : 584 کیلوبایت

تعداد صفحات : 32

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

پاورپوینت ‌نظریه واکنش های هیجانی ماورر

برچسب ها : پاورپوینت ‌نظریه واکنش های هیجانی ماورر , پاورپوینت ‌نظریه واکنش های هیجانی ماورر , دانلود پاورپوینت ‌نظریه واکنش های هیجانی ماورر , دانلود ‌نظریه واکنش های هیجانی ماورر , ‌نظریه واکنش های هیجانی ماورر , تحقیق ‌نظریه واکنش های هیجانی ماورر , دانلود تحقیق ‌نظریه واکنش های هیجانی ماورر , پروژه ‌نظریه واکنش های هیجانی ماورر , دانلود پروژه ‌نظریه واکنش های هیجانی ماورر , روانشناسی , دانلود پاورپوینت

1 نظر

  1. نظرات کاربران:

       Do you get taller when you stretch? در ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۸:۳۰:۴۸
    Pretty element of content. I just stumbled upon your weblog and
    in accession capital to claim that I get actually enjoyed account your blog posts.
    Any way I'll be subscribing to your augment or even I success
    you get admission to constantly fast.


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >