ترجمه مقاله تکنیک های جدید در بهبود تصمیم گیری برای بودجه بندی سرمایه

ترجمه مقاله تکنیک های جدید در بهبود تصمیم گیری برای بودجه بندی سرمایه
عنوان انگلیسی مقاله: Improved capital budgeting decision making
عنوان فارسی مقاله: بهبود تصمیم گیری بودجه بندی سرمایه: شواهد مربوط به کشور کانادا
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 22
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف- هدف این مقاله ارزیابی تکنیک های جدید در تصمیم گیری برای بودجه بندی سرمایه در کشور کانادا، شامل اختیارات واقعی، و ادغام نتایج با بررسی های مشابه قبلی می باشد.
طرح/ روش/ رویکرد- بررسی از طریق ایمیل انجام گرفته، که شامل 88 شرکت بزرگ در کانادا می باشد. 
یافته ها- روند کار مرتبط به تکنیک های پیچیده تر همچنان ادامه داشته؛ به هر حال، در شرکت های بزرگ، 17 درصد از آن ها از ارزش فعلى پرداختها و هزینه هاى اتى (DCF) استفاده نمی کنند. شرکت هایی که این کار را انجام می دهند، اکثریت دارای ارزش خالص فعلی (NPV) و نرخ بازده داخلی (IRR)، می باشند. در مجموع بین 1 از 10 و 1 از 3 شرکت، بطور صحیحی جنبه های خاص مرتبط به DCF (ارزش فعلى پرداختها و هزینه هاى اتى) را اعمال نمی کنند. تنها 8% از انتخاب های واقعی استفاده می کنند. 
محدودیت تحقیق/ کاربرد- یکی از محدودیت ها این می باشد که بررسی ها نشان نمی دهد که چرا مدیران از تکنیک های تصمیم گیری بودجه بندی سرمایه امروزی کمتر استفاده می کنند. محدودیت دوم این است که انتخاب جمعیت باعث تحت تاثیر قرار دادن نتایج شرکت های بزرگ در کانادا می گردد. 
کاربردهای عملی- حوزه اصلی تمرکز مدیریت بر روی انتخاب های واقعی می باشد. بخش های دیگر برای توسعه، رویکردهای اجرایی می باشند، که از میانگین وزنی هزینه سرمایه (WACC) استفاده کرده، و به تنظیم WACC برای پروژه ها یا بخش های مختلف می پردازند، و ارزش های بازاری یا هدف را برای این موازنه بکار گرفته، و هزینه های بهره را در گردش وجوه پروژه مد نظر قرار نمی دهند. نسبت کمی از مدیران نیاز دارند تا از DCF (ارزش فعلى پرداختها و هزینه هاى اتى ) استفاده کنند. 
اصالت/ ارزش- ارزیابی نشان می دهد که همچنان شکاف کارکرد نظری در عوامل مفصل تکنیک های تصمیم برای بودجه بندی سرمایه DCF و گزینه های واقعی وجود دارد. علاوه بر این، مهم می باشد تا مجموعه ای از مفاهیمی که با گذشت زمان توسعه یافته اند، مد نظر قرار دهیم.  آنچه که این مقاله نشان می دهد تجزیه و تحلیل مفصلی از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، ترکیب و ادغام چندین بررسی بر روی DCF بوده به صورتی که مقایسه های جدید صورت گرفته، پیشنهاداتی به مدیران شده و فرصت هایی برای بهبود در تصمیم گیری برای سرمایه گذاری ایجاد می گردد.
 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

مطالب مرتبط:


1 نظر

  1. نظرات کاربران:

       Can stretching help you grow taller? در ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۰:۵۸
    My brother recommended I might like this website.
    He was totally right. This post truly made my day. You can not imagine just how much time I had spent for this information! Thanks!


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >