ترجمه مقاله نمونه برداری از سیستم های پرتوافشانی جداسازی شده (FPGA)

ترجمه مقاله نمونه برداری از سیستم های پرتوافشانی جداسازی شده (FPGA)
عنوان انگلیسی مقاله: Rapid Prototyping of Radiation-Tolerant Embedded Systems on FPGA
عنوان فارسی مقاله: نمونه برداری سریع العمل اولیه ای از سیستم های متحمل پرتو افشانی جاسازی شده بر روی FPGA
دسته: فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
پیشرفت های فناوری آرایه گیت قابل برنامه نویسی میدان FPGA موجب می شود که این فناوری ، برترین اساس جهت نمونه برداری سریع العمل اولیه ای از سیستم های دیجیتال مجتمع به شمار رود. علاوه بر این در حالی که فناوری عقب می ماند ، حفظ سیستم های مبتنی بر پردازنده جهت سبک کردن تاثیرات مضر رویداد های غیر منتظره استنتاج شده از تشعشع در حال مهم تلقی شدن است. در این متن ، همکاری عمده این کار ، یک خط مشی نمونه برداری سریع العمل اولیه جهت طراحی شراکتی سیستم های جاسازی شده قابل اطمینان با استفاده از FPGA است. این امر از طریق یک اساس سخت کردن پشتیبانی می شود که ترکیب روش های تحمل خطای فقط نرم افزار را با خط مشی های فقط سخت افزار با بیان چندین بررسی میان محدودیت های طراحی ، قابلیت اطمینان و هزینه می پذیرد. به عنوان یک بررسی موردی ، چندین سیستم جاسازی شده متحمل پرتو افشانی براساس یک نسخه مستقل از فناوری از پردازنده Picoblaze توسعه یافته است.
I.مقدمه
در سال های اخیر ، کوچک سازی تصاعدی اجزای الکترونیکی منجر به پیشرفت های مهمی در ریزپردازنده ها گردیده است. گرچه این حقیقت دارای مزایا و معایبی است. پرمعناترین مزیت ، افزایش شگفت انگیز عملکرد ریزپردازنده ها بوده است. گرچه در حالی که فناوری عقب می ماند ، سطح منبع ولتاژ و تفاوت های خش ( پارازیت ) کاهش می یابد که باعث می شود که دستگاه های الکترونیکی کمتر قابل اطمینان شوند و ریزپردازنده ها بیشتر مستعد پذیرش خطاهای زودگذر القاء شده به وسیله تشعشع گردند. این خطاهای متناوب ، خسارت های غیر دائمی را دامن نمی زنند بلکه ممکن است منجر به اجرای برنامه نادرستی به وسیله تغییر فرستنده های سیگنال یا مقادیر ذخیره شده شوند.
___
توجه: این محصول به سفارش سایت میهن همکار تهیه و ثبت شده است و هرگونه کپی برداری از این فایل به منظور فروش، بدون اخطار قبلی منجر به پیگرد خواهد شد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

مطالب مرتبط:


  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >