دانلود مقاله ترجمه شده در مورد بمب های الکترومغناطیسی فرضی

دانلود مقاله ترجمه شده در مورد بمب های الکترومغناطیسی فرضی
عنوان انگلیسی مقاله: Hypothetical electromagnetic bomb
عنوان فارسی مقاله: بمب های الکترومغناطیسی فرضی
دسته: برق و الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 77
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدایت انرژی توسط بشر یک داستان تخیلی علمی نمی باشد. این ها تسلیحات واقعی می باشند که در سناریوهای واقعی مورد آزمایش قرار می گیرند... و کشورهایی که آمادگی استفاده از این انرژی های هدایت شده را ندارند از حرکت باز می ایستند و یا بدتر با استفاده از تجهیزات سنتی و از کار افتاده جنگی ، متحمل شکست می گردند. آن ها پیشرفتی نداشته و همانند تمدنی می گردند که همچنان به تیر و کمان خود وابسته بوده و در برابر تفنگ و گلوله و بمب به زانو در می آیند.
در این بررسی  ، نظریه HPM (منبع قدرت میکروویو) و اصول طراحی کلی معرفی شده در تحقیقات قبلی ، به تعریف مفاهیم مربوط به بمب های الکترونیکی می پردازند. بمب الکترونیکی شامل منبع قدرت میکروویو HPM ، موج بر مناسب و یک آنتن/الکترود بازتابنده می باشد.پالس هایی که توسط منبع قدرت میکروویو (HPM) ایجاد می گردد به صورت امواج مستطیلی شکل می باشد.
در ابتدا ، نظریات مربوط به فناوری HPM تعریف می گردد. در مرحله بعد ، خروجی های پرتو این ابزار توصیف شده و به منظور تعریف الگوی انتشار امواج الکترومغناطیسی ایجاد شده برای تخمین تابع دامنه مورد استفاده قرار می گیرد. سپس مکانیسم دوگانه بین ابزارهای خروجی HPM و سیستم هدف تعریف می گردد. بعد از تعریف قدرت انفجار بمب های الکترونیکی از منبع HPM، تاثیر سیستم های الکترونیکی مد نظر قرار می گیرد. مبنای این رسیدگی ها بر اساس حد آستانه شناخته شده سیستم های الکتریکی می باشد. تاثیرات احتمالی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و میزان کشنده بودن آن ها در ارتباط با اهداف مختلف مورد ارزیابی قرار می گیرد. نموداری از توصیف این جریانات در شکل 15 نشان داده شده است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
ایران مقاله: سایت دانلود مقاله ، تحقیق و سوالات استخدامیWww.irmagale.ir
مطالب مرتبط مشابه ،برق و الکترونیک، کلیک کنید.
مطالب مرتبط بمب های الکترومغناطیسی کلیک نمایید.
  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >