ترجمه مقاله کشف اطلاعات بر اساس آمیب

ترجمه مقاله کشف اطلاعات بر اساس آمیب
عنوان انگلیسی مقاله: Amoeba-Based Knowledge Discovery
عنوان فارسی مقاله: سیستم کشف اطلاعات مبتنی بر آمیب
دسته: کامپیوتر و فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 8
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
ما سیستم کشف اطلاعات مبتنی بر آمیب یا سیستم داده کاوی را مطرح می کنیم که با استفاده از ارگانیسم آمیبی شکل و سیستم کنترل مرتبط به آنبه اجر در می آید. سیستم امیب به عنوان یکی از الگوهای محاسباتی غیرسنتی جدید مد نظر قرار گرفته، که می تواند محاسبات موازی انبوه و پیچیده ای را انجام داده که ازفعالیت های پیچیده امیب اسنفاده می کند. سیستم مورد نظر ما ترکیبی از واحدهای سنتی مبتنی بر اطلاعات بوده که بر روی کامپیوترهای معمولی و واحد جستجوی مبتنی بر امیب با رابط واحد کنترل امیب به اجرا در می آید. راه حل ها در سیستم ما دارای مسیردهی یک به یک نسبت به راه حل های شناخته شده دیگر همانند شبکه های عصبی و الگوریتم های ژنتیکی می باشد. این قابلیت مسیردهی، چنین امکانی را برای امیب ایجاد می کند تا تکنیک هایی را که در حوزه های دیگر ایجاد شده است بکار گرفته و مورد استفاده قرار دهد. شکل های مختلفی از مراحل کشف اطلاعات معرفی شده اند. همچنین انواع جدیدی از تکنیک کشف اطلاعات به نام " حل مسئله مستقل" مورد بحث قرار می گیرد. 
کلیدواژه- محاسبات مبتنی بر امیب؛ کشف اطلاعات؛ داده کاوی؛ الگوی محاسباتی جدید
مقدمه
کشف اطلاعات- یعنی مفهوم کامپیوترهایی که بطور اتوماتیک اطلاعات مفیدی را جستجو می کنند به عنوان یک جنبه جذاب و نوید بخش برنامه های کاربردی به منظور کاربرد عملی آن می باشد.
الگوهای محاسباتی جدید- در 40 سال گذشته  سخت افزار کامپیوتر تحت سلطه CMOS سنتی یا مدارهای مجتمع مبتنی بر سیلیکون بوده است ( که همچنین به نام معماری مبتنی بر سیلیکون می باشد). امروزه، مفاهیم معماری کامپیوتر بر مبنای اصول کلی جدید به غیر از فناوری مبتنی بر سیلیکون توجه زیادی را به سمت خود جلب کرده است. این مقاله طرح کشف اطلاعات را مطرح می کند که از سیستم مبتنی بر امیب، که یکی از الگوهای محاسباتی جدید می باشد، مطرح می کند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

2 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۹:۵۷
    Hello friends, how is all, and what you want to say regarding this article, in my view its really amazing in favor
    of me.

       annabellperia.wordpress.com در ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۲:۰۸:۰۰
    Just what I was searching for, regards for posting.


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >