دانلود پایان نامه بررسی معماری نرم افزار

دانلود پایان نامه بررسی معماری نرم افزار
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسیproduct-1415727621E200
عنوان کامل: پروژه معرفی معماری نرم افزار
دسته: کامپیوتر
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 90
فهرست مطالب: جهت مشاهده فهرست مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
امروزه یکی از مهمترین ویژگی‌های هر سیستم نرم‌افزاری، کیفیت می‌باشد. با پیشرفت‌های انجام شده و گسترش ابزار‌های گوناگون برای توسعه نرم‌افزار، توسعه نرم‌افزار‌هایی که کارکرد‌های مورد نظر مشتریان را برآورده سازند، امری آسان و سریع گشته است. در حال حاضر، تفاوت بین دو نرم‌افزار را توانایی نرم‌افزار‌ها در برآورده ساختن ویژگی‌های کیفی مورد انتظار تعیین می‌کند. 
معماری نرم افزارِ یک برنامه یا سیستم کامپیوتری، ساختار یا ساختارهایی از سیستم می باشد، که در برگیرنده اجزاء، صفات قابل مشاهده آن اجزا و ارتباط بین آنها باشد[Bass 03]  . معماری نرم‌افزار شامل اولین تصمیمات طراحی سیستم می‌باشد و این تصمیمات زیربنای فعالیت‌های طراحی، پیاده‌سازی، استقرار و نگهداری سیستم می‌باشد. همچنین معماری نرم‌افزار، اولین عنصر قابل ارزیابی در فرایند توسعه نرم‌افزار می‌باشد[Bass 03]  . بنابراین برای طراحی سیستمی که نیاز‌های کیفی مورد نظر را برآورده سازد، تولید معماری نرم‌افزار اولین گام در دستیابی به کیفیت در نرم‌افزار و همچنین ارزیابی ویژگی‌های کیفی است.  
در مدلهای فرایند توسعه نرم افزار مبتنی بر معماری  معمولاً ابتدا نیازهای کیفی سیستم تعیین شده و سپس معماری نرم افزار مربوطه طراحی میگردد. پس از طراحی معماری، میتوان به ارزیابی آن پرداخت و تغییرات لازم را در طراحی مورد نظر ایجاد داد. بنابراین دو بخش اساسی در مدلهای فرایند توسعه نرم افزار مبتنی بر معماری، بخشهای طراحی و ارزیابی معماری نرم افزار میباشند. این دو بخش در ارتباط مستقیم با یکدیگر میباشند و هر یک مکمل دیگری میباشد. بنابراین فرایند طراحی معماری را میتوان شامل ساخت معماری نرم افزار، ارزیابی آن و اصلاح معماری پیشنهادی دانست. 
در این گزارش، هدف بررسی روشهای موجود در طراحی معماری نرم افزار بر اساس ویژگیهای کیفی مورد نظر مشتریان و بررسی نحوه خودکار سازی فرایند طراحی معماری با ارائه ابزارهایی برای این منظور میباشد. ادامه مطالب گزارش به این صورت طبقه بندی شده اند. در بخش 2 توضیح مختصری در ارتباط با معماری نرم افزار و مفاهیم مرتبط با آن ارائه میشود. این مفاهیم در ادامه مطالب گزارش به کار گرفته خواهند شد. در بخش 3 طراحی معماری نرم افزار، ویژگیهای یک طراحی خوب و عوامل تاثیرگذار در طراحی معماری مورد بررسی قرار خواهند گرفت. در بخش 4 روشهای طراحی معماری نرم افزار مورد بررسی قرار خواهند گرفت. در بخش 5 خلاصه و  نتیجه گیری ارائه خواهد شد. در بخش 6 مراجع مورد استفاده در این گزارش معرفی می گردد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
برای دانلود ، پروژه ها ، پایان نامه ها ، مقالات ، تحقیقات ، گزارش کار آموزی ها ، به سایت ، ایران مقاله ، مراجعه فرمایید . (www.irmagale.ir)

مطالب مرتبط:


2 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۱۶:۵۲
    Whoa! This blog looks just like my old one! It's on a totally different topic but
    it has pretty much the same layout and design. Great
    choice of colors!

       What causes painful Achilles tendon? در ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۸:۵۳:۱۶
    I used to be recommended this blog by way of my cousin. I'm now not sure whether this submit is written by means of him as no one else realize such exact about my problem.
    You are wonderful! Thank you!


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >