دانلود ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی مسئله مکان یابی تجهیزات ساده (SPLP)

دانلود ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی مسئله مکان یابی تجهیزات ساده (SPLP)
عنوان انگلیسی مقاله: The simple plant location problem: Survey and synthesis
عنوان فارسی مقاله: مسئله مکان یابی تجهیزات ساده: بررسی و ادغام.
دسته: کامپیوتر و فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 36
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
با تاکید بر روی مسئله مکان یابی تجهیزات ساده (SPLP) ، ما مجموعه مهمی از مسئله های مجزا، جبری، تک معیاری، مسئله جستجوی محاسباتی، و پرکاربرد را مد نظر قرار می دهیم. بحث مقدماتی در مورد جنبه های تدوین مسئله به دنبال ایجاد ارتباط بین SPLP ، تنظیم بسته بندی، تعیین پوشش، و تعیین مسائل پارتیشن بندی، می آید، که همگی در میان ساختارها در برنامه نویسی تایع اولیه، دارای بیشترین کاربرد می باشند. سپس مباحث گسترده ای در مورد ویژگی راه حل و تکنیک های محاسباتی، در محدوده روش های غیرمستدل تا دقیق ترین روش ها، مطرح می گردد. موضوعات مرتبط دیگر عبارتند از: زیرشاخه های SPLP که در زمان چندجمله ای قابل حل می باشند، تحلیل الگوریتم های تقریبی، قابلیت تبدیل   و   به SPLP، و خصوصیات ساختاری پالیتاپ SPLP. در این مسیر ما تلاشی را به منظور ادغام این یافته ها و ارتباط آن ها با حوزه های دیگر برنامه نویسی صحیح انجام می دهیم. 
مقدمه:
دو دهه اخیر شاهد رشد زیادی در زمینه تحقیقات مربوط به مسئله مکان یابی بوده است. این مورد اصلا جای شگفتی ندارد زیرا تصمیم گیری های مکان یابی به عنوان یکی از حوزه های سودده O.R کاربردی می باشد و چالش های نظری فراوانی مطرح می گردد. به هر حال، در میان قواعد مد نظر قرار گرفته بیشمار، تنها چهار مورد از آن ها: یعنی  ،  ، مسئله مکان یابی تجهیزات ساده، و مسئله تخصیص نمایی- که به عنوان مسئله مکان یابی نمونه اولیه می باشند- نقش برجسته خاصی را ایفا می کنند. اگر فعالیت های اولیه همچون 1-MEDIAN فرمات در اوایل دهه 1600 و مسئه 1-CENTER سیلوستر سال 1857 نادیده گرفته شوند، تمام این چهار مسئله وارد مرحله شکل ارائه شده شان در دوره 1957-64 می گردند. 
در مقایسه با و ، که در کتاب هایی چون فرانیسی و وایت (1974)، کریستوفید (1975)، جکوبسن و پروزن (1978)، هندلر و میرچاندانی (1979) و در بررسی انجام شده توسط کراروپ و پروزان (1979)، مورد بحث قرار گرفته اند، ما برای مدت زمانی تلاش بیهوده ای را برای تفسیر کامل با تمرکز خاص بر روی مسئله مکان یابی تجهیزات ساده (SPLP)انجام دادیم. این موشوع جالب توجه می باشد، زیرا با مد نظر قرار دادن برآورد تقریبی تعداد مقالاتی که به هر یک از این نمونه ها اشاره می کند و با توجه به کاربردان در تصمیم گیری های ذنیای واقعی، به نظر می رسد که SPLP بیشتر توجهات را به سمت خود جلب می کند. به ترتیب تاریخ، بررسی و خلاصه ای از پیشرفت ها در این زمینه را می توان در آثار بالینسکی و اسپیلبرگ (1969)، رول و همکارانش (1970)، الون و همکارانش (1971)، هانسن (1972)، الشافی و هالی (1974)، فرانسیس و وایت (1974)، کافمن (1975)، سالکین (1975)، یاکوبسون (1977)، گینگارد و اسپیلبرگ (1977) ، یاکوبسون و پروزن (1978) و کونوجولز (1978) مشاهده کرد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
برای دانلود ، پروژه ها ، پایان نامه ها ، مقالات ، تحقیقات ، گزارش کار آموزی ها ، به سایت ، ایران مقاله ، مراجعه فرمایید . (www.irmagale.ir)
  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >