دانلود ترجمه مقاله در مورد وابستگی سرعت لایه ای شعله متان، پروپان و اتیلن به دمای اولیه

دانلود ترجمه مقاله در مورد وابستگی سرعت لایه ای شعله متان، پروپان و اتیلن به دمای اولیه
عنوان انگلیسی مقاله: Dependence of the Laminar Burning Velocity of Methane, Propane and Ethylene on Initial Temperature and Inert Diluent Concentration
عنوان فارسی مقاله: وابستگی سرعت لایه ای شعله متان، پروپان و اتیلن به دمای اولیه و غلظت رقیق کننده خنثی.
دسته: شیمی

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 6
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در احتراق با شعله، سرعت لایه ای شعله یک پارامتر مهم در توصیف احتراق متلاطم است. محاسبات با استفاده از یک مکانیزم جنبشی شیمیایی که اثر نسبت هم ارزی و دمای اولیه روی سرعت های شعله متان، اتیلن و پروپان را با هوا و در فشار اتمسفر مشخص می کند، انجام شده است. این نتایج با داده های موجود در منابع چک شده اند و سپس برای دماهای خیلی بالا که عموماً در جریان های گردابه ای مورد توجه هستند، برون یابی شده اند. رابطه ساده ای برای توصیف آنها در گستره 300k تا 1100k با حدود% 10 خطا برای اهداف مدل سازی توسعه یافته است. رقیق کردن سوخت با دی اکسید کربن در زمینه سوختهای ترکیبی، بیوگاز ها مورد توجه است بنابراین اثر آن نیز محاسبه شده است. مقایسه با رقیق کردن توسط نیتروژن نشان می دهد که   نقش یک گونه واکنش پذیر را بازی می کند.
مقدمه:
سرعت لایه ای شعله توسعه نیافته SL نه فقط برای شعله های لایه ای بلکه در مفاهیم شعله ور شدن احتراق متلاطم و خاموشی نیز با اهمیت است. بسیاری از محققین به طور تجربی سرعت شعله سوختهای معمول گازی، متان، پروپان و اتیلن با هوا در موقعی که واکنش ها در دمای اتاق شروع می شود را محاسبه کرده اند . داده های کمتری برای دماهای اولیه بیشتر، به خصوص سوختهای غیر- استوکیومتریک حتی برای سیستم های واقعی که معمولاً یک پیش گرم داخلی یا خارجی وجود دارد در دست است. به علاوه علاقه رو به افزایشی برای سوختهای ترکیبی یا بیوگازها وجود دارد، درجایی که متان به طور عمده به وسیله دی اکسید کربن رقیق می شود. اینکه تا چه اندازه این رقیق کننده خنثی است می تواند به وسیله رقیق کردن با نیتروژن تست شود. بنابراین چندین عامل در تولید یک بانک داده جامع و نامتناقض برای سوزاندن  CH4 در دمای بالا و رقیق کننده های CO2 و N2 وجود دارد.
حداقل در آزمایشگاه داده های مشابهی برای C2H4 و C3H8 قابل انتظار است. روش این مقاله محاسبه اختلاف SL با یک مدل شیمیایی جنبشی است، تطبیق شده با کد Wang  که در مقابل داده های تجربی تا جاییکه  وجود داشته اند چک شده اند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

1 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۲۸:۱۴
    Great post. I was checking continuously this weblog and I am inspired!
    Very helpful info particularly the closing phase :) I deal with such info much.
    I was looking for this particular information for a long time.

    Thank you and good luck.


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >