دانلود ترجمه مقاله با عنوان چارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید به شیوه الکترونیکی

دانلود ترجمه مقاله با عنوان چارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید به شیوه الکترونیکی
مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی در رشته های اقتصاد - مدیریت دانش درمورد چارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید به شیوه الکترونیکی و دانلود مقاله انگلیسی
 
 
جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی ...Electronic new Product Development
 
جهت دانلود ترجمه مقاله در رشته اقتصاد - مدیریت دانش درباره چارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید ...
 
عنوان انگلیسی مقاله: Electronic new Product Development - a conceptual framework
عنوان فارسی مقاله: چارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید به شیوه الکترونیکی.
دسته: اقتصاد - مدیریت دانش
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
عصر اقتصاد دانشی امروز با دوره های حیات کوتاه محصولات، نیازهای متغیر مشتریان و فرآیند های کسب و کار پیچیده شناخته می شود، به گونه ای که مدیریت دانش (Knowledge Management یا KM) به عنوان عنصری کلیدی در گسترش محصولات جدید محسوب می گردد. در این مقاله، تعامل میان پنج حوزه فعالیت مختلف در KM را به تفصیل مورد بحث قرار می دهیم. پس از آن، مفهومی نوین از گسترش محصولات جدید به صورت الکترونیکی (E-NPD) را ارائه خواهیم نمود. E-NPD عبارت است از نقطه همگرایی ارتباطات مشتریان، فرآیند کسب و کاری، کاربرد های سازمانی فناوری اطلاعات، و سامانه های مدیریت دانش که برای ادامه سیر خلاقیت در سازمان از طریق مدل های کسب و کار جدید در محیط اقتصادی دانش پایه ضروری است. در این مقاله، بر پایه یک مطالعه موردی در محیط صنعتی فناورانه، نشان خواهیم داد که همگرایی KM و گسترش محصولات جدید به صورت قابل توجهی کارایی بهتری در گسترش محوصلات جدید ایجاد کرده و به تبع آن توانسته باعث موفقیت محصولات جدید شود. در این زمینه، با توضیح ساختار E-NPD می توانیم بهبود قابل توجه NPD را با بهره گیری از KM نتیجه گیری کنیم. 

X

با وجود رقابت فزاینده در محیط اقتصادی که جهانی، سازمان های موفق باید بتوانند بنیاد دانشی خود را گسترش دهند و مهارت های جدیدی را ایجاد کنند. سازمان هایی که نتوانند این هدف را برآورده سازنند از رقابت عقب خواهند ماند. تاریخ نشان می دهد که سازمان های پیشرو در یک نسل به ندرت در نسل های آینده نیز می توانند پیشرو باشند. سازمان ها برای نگه داری مزیت رقابتی کنونی خود باید بر روی گرایش کلی مشتریان، سازمان های شبکه محور، سازمان مجازی و چابک و سازمان دانش محور حفظ کنند. تمامی این مفاهیم به مدیریت دانش (KM) مرتبط اند. در دهه گذشته، پیشرفت سریع فناوری، تغییر نیازهای مشتریان باعث کاهش طول عمر محصولات و یکپارچه سازی بازارهای جهانی شده که چالشی بزرگ برای فرآیند های NPD به وجود آورده است. مدیریت دانش در حوزه کسب و کار پاسخ های خوبی پس داده است اما همگرایی آن با گسترش محصولات جدید کم تر مورد بررسی و بحث قرار گرفته است. 

کلید : مقاله در رشته های اقتصاد - مدیریت دانش ، مقاله انگلیسی رایگان ، کسب و کار پیچیده ، اقتصاد دانشی ، مدیریت دانش (KM) ،



3 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۳۱:۵۵
    Helpful information. Fortunate me I found your site unintentionally, and
    I'm shocked why this accident did not took place earlier!

    I bookmarked it.

       Barry در ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۴:۰۵:۵۵
    I create a comment each time I appreciate a article on a site or if I have something to add to the conversation. Usually it is caused by the
    sincerness communicated in the post I looked at.
    And on this post دانلود ترجمه مقاله با عنوان چارچوبی
    مفهومی برای گسترش محصولات جدید به شیوه الکترونیکی.
    I was actually excited enough to post a thought :-P I
    actually do have some questions for you if you tend not to mind.

    Is it only me or does it look as if like a few of these remarks look as if they are coming from brain dead visitors?
    :-P And, if you are writing at other social sites, I would
    like to follow anything fresh you have to post. Could you make a list every one of your social pa

       How do you get taller in a day? در ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۰۱:۳۹
    Hi! I simply wish to give you a big thumbs up for the excellent info you have right here on this post.

    I am returning to your blog for more soon.


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >