دانلود ترجمه مقاله با عنوان رهبری در سطوح سلسله مراتب: سطوح متعدد مدیریت و تجزیه و تحلیل

دانلود ترجمه مقاله با عنوان رهبری در سطوح سلسله مراتب: سطوح متعدد مدیریت و تجزیه و تحلیل

چکیده ترجمه:
ما تفاوتهای فرایند تأثیر رهبری، ادراکات و تأثیرات تحلیل های چند سطحی بین رهبری کاریزماتیک و پاداش اقتضایی دور و نزدیک را در سه سطح مراتب در 13 شرکت کره ای بررسی کردیم. داده های چند منبعی نشان داد تعهد پیرو به رهبر و نتایج گرایشی، رفتاری و عملکردی پیرو در موقعیت های نزدیک را میانجی گری می کند اما در روابط دور اینگونه نیست. رهبری در سطوح بالاتر مدیریت به طور مستقیم با رهبری در سطح پایین بعدی ارتباط داشت که در مقابل به نتایج پیروان در پایین ترین رده مربوط بود. متغیرهای چندگانه درون و میان تحلیل ها تأثیرات چند سطحی را نشان داد که ار نظر فاصله رهبر-پیرو و برای تفاوت های علایق با هم متفاوتند.
کلمات کلیدی: فاصله رهبر-پیرو، رهبری کاریزماتیک و پاداش اقتضایی-متغیرهای چندگانه و بیان تحلیل ها
 رهبری سازمانی یک فرایند متصل میان اعضای مختلف سازمان در سطوح سلسله مراتبی را نشان می دهد (لیکرت1961). رهبری نزدیک میان رهبری مرکزی و پیروان بی واسطه وی در موقعیت های مختلف موضوع تحقیقات گسترده بوده است. اما درک ما از رهبری دور میان یک رهبر و پیروانی که به طور مستقیم به وی گزارش نمی¬دهند بسیار محدودتر است (آنتونیاکیس و آرتور،2000؛ آورلیو،ژو، کووبهایتس،2004؛ والدمن و یامارینو،1999) و به چندین ضلع در رهبری اشاره می کند.
اول، محققان رهبری مایل اند فرض کنند که رهبری در رده های بالاتر نمایانگر روابط دور رهبر-پیرو است. گرچه سطوح سلسله مراتب رهبر الزاما فاصله رهبر و پیرو را نشان نمی دهد، مدیران عامل و تیم های مدیران ارشد و رئیس جمهوران امریکا و اعضای کابینه گواه این مسئله هستند (شمیر،1995) رهبری رده بالاتر که توسط پیروان نزدیک درک شده اند ممکن است واقعا نشان دهنده رهبری در یک فاصله نباشد و ادراک رهبری و تأثیرات آن ممکن است در مورد پیروان دور اجرایی نباشد.
دوم، ادبیات وسیع در مورد رهبری کاریزماتیک به دلیل اینکه بر ویژگی های شخصی رهبر تأکید می کند و بنابراین از تشخیص رهبری بر پایه یک رابطه اجتماعی میان رهبر و پیرو باز می ماند، مورد استفاده فرار گرفته است (هاول و شمیر،‌2005). تشخیص تفاوت ها در رفتار رهبری و فرایندهای تأثیر میان موقعیت های نزدیک و دورباید از طریق توضیح این که چرا آن رفتارها و فرایندها به آن موقعیت ها مربوط هستند از لحاظ شکل دهی ادراک پیروان و تغییر طرز تلقی متعاقب، تکمیل شود.
_______________________________________
عنوان انگلیسی مقاله: Leadership across hierarchical levels: Multiple levels of management and multiple levels of analysis
عنوان فارسی مقاله: رهبری در سطوح سلسله مراتب: مدیریت سطوح چند گانه مدیریت و تحلیل سطوح چندگانه
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 27
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

1 نظر

  1. نظرات کاربران:

       What do you do when your Achilles tendon hurts? در ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۱۲:۰۳
    Excellent post. Keep posting such kind of info on your page.
    Im really impressed by your blog.
    Hey there, You have done an incredible job. I will definitely digg it and in my opinion suggest to my friends.
    I am confident they will be benefited from this web site.


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >