دانلود ترجمه مقاله با عنوان کاربرد مهندسی مجدد کسب و کار در بهداشت و درمان

دانلود ترجمه مقاله با عنوان کاربرد مهندسی مجدد کسب و کار در بهداشت و درمان
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
_______________________________________
چکیده ترجمه:
کاربرد فناوری مانند سیستم اطلاعاتی بهداشتی در رائه خدامت بهداشتی از جمله خدمات بالینی در مراقبت های بهداشتی تاثیر می گذارد. نظام اطلاعات سلامت در مراقبت های بهداشتی به طور گسترده مورد استفاده برای حمایت از زیرساخت های پزشکی قرار می گیرد. بهبود فرایند بالینی را قادر می سازد تا درک بهتری از سیستم های مراقبت های به عنوان فناوری و روند بالینی فرایند مهندسی مجدد کسب و کار است(BPR).
هدف از این مقاله بررسی استفاده از BPR و اثر ان در بهداشت و درمان مرتبط با سلامت با سیستم های اطالاعاتی (HIS) است. این مقاله همچنین به بررسی عوامل برای موفقیت برای سازمان بهداشت و درمان با اجرای BPR است. در نتیجه استفاده از BPR قبل از اجرای HIS و حتی پس از پیاده سازی می تواند برای بهبود اثربخشی HPS مفید باشد. استفاده از فناوری اطلاعات نیز می تواند یک توانمندسازی برای طراحی مجدد رودر رو داشته باشد که به خصوص در یکپارچه سازی فرایند های متعدد و اتوماسیون می باشد.
کلمات کلیدی:
سیستم های اطلاعاتی،سیستم اطلاعاتی بهداشتی،مهندسی مجدد فرایند کسب وکار،بهداشت و درمان،گردش کار بالینی.
1-مقدمه:
فناوری اطلاعات(IT) در بسیاری از صنایع با مزایای قابل توجهی  استفاده می شود. علم اطلاعات پزشکی علم استفاده از ابزارهای سیستم تحلیل با توسعه روش الگوریتم برای مدیریت،کنترل فرایند،تصمیم گیری و تجزیه  وتحلیل عملی از دانش پزشکی است. در یک طرف توانایی سازمان بهداشت و درمان انجام عملکرد خود را مانند ثبت سفارش،نوشتن گزارش و سیستم های پشتیبانی را برای کاهش ارتباطات دارد ورسیدن به اهداف می تواند با استفاده از ارائه سیستم های مبتنی بر فناوری اطلاعات باشد. و همچنین به عنوان سیستم های اطلاعاتی بهداشتی شناخته شده است. از سوی دیگر برخی از خطرات مانند نارسایی و اثرات منفی بر بیمار یا مربوط به برنامه HIS گزارش شده است. با این حال سازمان بهداشت و درمان باید در تلاش برای رسیدن به بهترین شکل ممکن از عملکرد می باشد. بنابراین ارزیابی HIS بسیار مهم برای اینکه اطمینان حاصل شود که حداکثر مزایای آن به دست آید. اگر فناوری جدید در مراقبت های بهداشتی به کار گرفته شود فعالیت های کاربر فعلی سازگار نیست. ممکن است باعث نارضایتی کاربران شده و آنها از پذیرش تکنولوژی جدید خودداری کنند.
_______________________________________
عنوان انگلیسی مقاله: Business Process Re-Engineering Application in Healthcare in a relation to Health Information Systems
عنوان فارسی مقاله: مهندسی مجدد نرم افزاری فرایند کسب و کار در بهداشت و درمان در ارتباط با سیستم های اطلاعاتی سلامت
دسته: فناوری اطلاعات IT - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

1 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۷:۳۸
    you are in reality a good webmaster. The web site loading pace is amazing.
    It seems that you're doing any unique trick. In addition,
    The contents are masterpiece. you have performed a wonderful job in this subject!


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >