چکیده ترجمه:
در عصر حاضر یکی از بارزترین و موثرترین عوامل رشد و توسعه شرکتها و موسسات اطلاعات و مکانیزمهای اطلاع رسانی میباشد به هیچ تردیدی اطلاعات در سازمانها مبنای تمام فعالیتهاست لذا انجام وظایف و تحقق اهداف سازمانی فقط از طریق تسریع و تسهیل جریان اطلاعات و ایجاد اطلاعات و ایجاد شبکه های ارتباطی صحیح و کارآمد امکان پذیر میباشد در سراسر تاریخ هم دولتها و هم سازمانها به کسب اطلاعات به منظور ایجاد تغییر و همچنین شناخت ساختار اولیه مناسب برای جامعه و سازمان علاقه نشان داده اند مطمئنا اگر اهداف دیگری در کارنباشد هر دو تشکیلات وسیعی را برای جمع آوری اطلاعات به منظور تداوم بخشیدن به نظم امور نیاز دارند مفهوم اطلاعات بر این باور تاکید دارد که چیز با ارزشی به فردی یا سازمانی منتقل گشته لذا از آنجائی که افراد به منابع اطلاعاتی چندگانه متوسط شده و حجم و سرعت تولید اطلاعات همواره رو به افزونی است ایجاد تنوع در سیستمهای اطلاعاتی که بطور تخصصی تر به پردازش ذخیره و انتقال داده ها کمک نماید ضروری است در بررسی تکنولوژی مدیریت در سازمان مروری بر سیر تکوین آن میتواند دیدگاه دقیق تری را به پژوهشگر ارائه دهد که در ادامه بحث به آن پرداخته شده است پس بدون هیچ تردیدی می توان اذعان داشت که هیچ سازمانی و ساختاری بدون داشتن سیستمی که بتواند خون اطلاعات را در رگ سازمان بدرستی و بدون لخته انتقال دهد در عصر حاضر توان دقیق در امورات خود را ندارد و چه بسا منوزی نیز باقی بماند در این راستا سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی ومذاکرات بعنوان یک نظام هماهنگ که بتواند به تسریع انجام خدمات رسانی به مصرف کنندگان که همانا ایشان همیشه حرف اول را می زنند بسیار نقش حیاتی را دارا میباشند
هدف از این مقاله، بررسی تأثیر پارامترهای سیستم اطلاعاتی بر اثر بخشی مذاکرات است که باعث توسعه درک بهتر مدیران و بهره برداری موثر از سیستم اطلاعاتی با هدف افزایش انعطاف پذیری و مزیت رقابتی، آگاهی از موقعیت بازار و رقبا و کاهش هزینه ها می شود. در این مقاله، با طراحی دیدگاهی مبتنی بر این پارامترهای، به توسعه یک چارچوب نظری برای توضیح اینکه چگونه عوامل سیستم اطلاعاتی بر اثربخشی مذاکرات اثر دارد، می پردازیم.
در این مقاله با تمرکز بر داده های گرد آوری شده از سازمان صنعت و معدن به مطالعه وبررسی آنها برای یافتن مولفه های موثر اثربخشی مذاکرات ،از روش تحلیل عاملی استفاده شده است از اینرو در مجموع 22 متغیرکه از طریق بررسی ادبیات و مصاحبه اکتشافی17متغیر مورد تایید قرار گرفت که از آن میان 6 مولفه با عناوین مدیریت منابع سازمان ، استراتژی یکپارچگی نرم افزارهای سازمانی ، مولفه های ارتباطات ،عامل نفوذ ،پیشینه های ادراکی ، رویکرد فرآیندیشناسایی و ارایه گردیده است .
واژگان کلیدی : سیستم اطلاعاتی، فناوری اطلاعات ، مذاکرات ، بازار صنعتی
_______________________________________
عنوان انگلیسی مقاله: An exploration investigation on the role of industrial market information on the success of negotiations
عنوان فارسی مقاله: نقش سیستم اطلاعاتی بازار صنعتی بر اثربخشی مذاکرات
دسته: بازاریابی - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
نظرات کاربران:
سلام.روز خوش
لااااااااااایــــــک خیلی لذت بردم
Hey! I realize this is kind of off-topic but I had to ask.
Does building a well-established website such as yours take a massive amount work?
I'm brand new to operating a blog however I do write in my journal every day.
I'd like to start a blog so I can share my personal experience and feelings
online. Please let me know if you have any recommendations or tips for new aspiring bloggers.
Thankyou!
Heya i am for the first time here. I found this board and I find It really
useful & it helped me out a lot. I hope to give something back
and aid others like you helped me.
نوشتن دیدگاه