دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی اعلام سود در بازه های سهام کوچک(بررسی کشور دانمارک)

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی  اعلام سود در بازه های سهام کوچک(بررسی کشور دانمارک)

چکیده ترجمه:
هدف : هدف از این مقاله بررسی واکنش اعلام سود در بازه های سهام کوچک است. 
طراحی و روش شناسی و رویکرد : 
این مقاله با استفاده از روش مطالعه رویدادهای معمول به بررسی محتوای اطلاعات اعلام سود سالانه در بازار های سهام کوچک کشور دانمارک از سال 2004- 1999 پرداخته است. 
یافته ها : این مقاله نوسانات غیر طبیعی را بدست آورده و نشان می دهد که آنها حاوی اطلاعات مربوط به بازار سهام می باشد. نوسانات غیر طبیعی پس از چند روز اعلام اطلاعات ادامه داشته و نشان می دهد که اطلاعات از این بازار سهام کوچک کاهش تعدیل را در بردارد. علاوه براین نشانه هایی از بی کفایتی و بازده مثبت قابل توجه غیر عادی دیده می شود. این نتایج در روشهای مختلف دیده می شود. با کمال تعجب این مقاله رابطه مثبت بین محتوای اطلاعات و اطلاعات قبل از افشاء را نشان می دهد. این با مطالعات قبلی در تضاد بوده و تغییری از یک سطح پایین از اطلاعات را قبل از اعلام نشان می دهد. تایید نتایج مطالعات مشابه در این مقاله نشان می دهد که در آمد غیر منتظره به بهترین وجه با استفاده از مطالعات پیش بینی تحلیلی بروکی اجماع شده است. 
اصالت و ارزش : این مقاله با مطالعه با تجزیه و تحلیل محتوای اطلاعات اعلام شده در بازار سود سهام کوچک با استانداردهای حسابداری سازگار با استاندارد بین المللی حسابداری انجام شده است. 
کلید واژه : سود- پیش بینی های مالی -کشور دانمارک.
نوع مقاله : مقاله تحقیقاتی :
مقدمه:
 یکی از سوالات پژوهش که قانع کننده و جذاب است این است که چگونه اطلاعات قیمت سهام منعکس می شود. در این مقاله ما شواهد جدیدی از تجزیه و تحلیل در آمد کشور دانمارک را ارائه می دهیم(EAS) ابتداء به بررسی این که آیا بازار سهام دانمارک به (EAS) که شیوه کارآمد است  واکنش نشان می دهد یا نه. پس از آن ما تلاش برای توضیح واکنش بازار با استفاده از پیش اطلاعات هستیم. این مطالعه در دو جهت تحقیقات را انجام داده است. تجزیه و تحلیل عنوان اطلاعات (EAS) در بازار سهام کوچک که در آن حسابداری براساس استانداردهای حسابداری است. (IAS)  شیوه ای که در بازار های سهام کوچک واکنش نشان می دهد برای اعلام سود جالب است.
_______________________________________
عنوان انگلیسی مقاله: The information content of earnings announcements in Denmark
عنوان فارسی مقاله: محتوای اطلاعاتی اعلام سود در کشور دانمارک
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 48
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >