ترجمه مقاله مدیریت استراتژیک و دانلود رایگان اصل مقاله

ترجمه مقاله مدیریت استراتژیک و دانلود رایگان اصل مقاله

دانلود ترجمه مقاله مدیریت استراتژیک و دانلود رایگان اصل مقاله

فایل اصلی به صورت فایل پی دی اف به صورت رایگان برای دانلود موجود است
فایل اصلی 55 صفحه
فایل ترجمه 68 صفحه فایل ورد

 

1-    مقدمه

هر سازمانی دارای ماموریتی می باشد در این عصر دیجیتال، همانطور که سازمانها از سیستمهای تکنولوژی اطلاعاتی خودکار (IT) استفاده می کنند تا از بهترین امکانات و تکنولوژی برای حمایت واجرای بهترماموریت خود بهره مند باشند، مدیریت بحران (Risk Management) دارای نقش بسیار حساس در محافظت فعالیتهای اطلاعاتی یک سازمان ودر نتیجه ماموریت آن سازمان در قبال خطرات مربوط به IT بر عهده دارد.

یک فرآیند مدیریتی بحران می تواند مهمترین عامل موفقیت دربرنامه های امنیتی IT به حساب آید. هدف اصلی فرآیند مدیریت بحران می تواند محافظت سازمان و توانائیهای اجرائی آن در ماموریت محوله باشدکه تنها عملکرد IT را شامل نمی شود. بنابراین، فرآیند مدیریت خطر (بحران) را نباید در ابتدا بصورت یک فعالیت تکنیکی که تحت نظارت متخصص IT صورت می گیرد همکاری برای مدیر سیستمهای IT محسوب می شود، در نظر گرفت بلکه بعنوان روش مدیریت الزامی که سازمان را پوشش می دهد، به آن نگاه کرد.

نظریات دولتی:

این مقاله توسط MIST در قبال مسئولیتهای اداری تحت نظارت قانون فعالیت امنیتی کامپیوتری مصوب سال 1987 و قانون "آگاهی تکنولوژی مدیریت اطلاعاتی" مصوب 1996 نگارش شده است. این مقاله تنها یک تیتر از مجموعه مفاهیم قوانین (3) (a) 3-a 278 c. v.s 15 نمی باشد.

 

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی مدیریت استراتژیک اینجا کلیک نمایید

 

و دانلود ترجمه مقاله مدیریت استراتژیک اینجا کلیک نمایید

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >