دانلود فایل خود هیپنوتیزم کسب درآمد دلخواه

دانلود فایل خود هیپنوتیزم کسب درآمد دلخواه

فایل خود هیپنوتیزم کسب درآمد دلخواه

جذب و تولید پول و ثروت

شاید استفاده از هیپنوتیزم برای جذب و تولید پول و ثروت، در اولین نگاه کمی عجیب به نظر برسد و نیاز به توضیح و درک این مطلب داشته باشد که چطور چنین چیزی ممکن است. شاید در اطراف خود کسی را بشناسید که به نظر می رسد او خوش شانس ترین فرد دنیاست. همیشه شانس می آورد! بهترین اتوموبیل، بهترین خانه، بهترین شغل و درآمد و بهترین و با کیفیت ترین زندگی را دارد. چرا؟ شاید به این علت که او توان مالی بالایی دارد و مدام پول می سازد.

اما خبر خوب اینکه توانایی پول سازی و جذب پول و ثروت فقط یک حالت ذهنی است و با استفاده از این ترک خود هیپنوتیزم و برنامه ریزی مجدد ضمیر ناخود آگاهتان به راحتی می توایند به این حالت ذهنی دسترسی پیدا کنید.

راز دستیابی به ثروت این است که به واسطه ی قدرت فکر، بعضی از افراد پول ها و ثروت ها را به زندگی خود جذب می کنند و برخی دیگر فقر ها و بدهکاری ها را. اگر تمام پول و ثروت موجود در جهان را به طور مساوی بین افراد کره ی زمین تقسیم کنیم، با گذشت زمان اندکی خواهیم دید که این پول و ثروت به دست همان افرادی باز می گردد که پیش از این آن را دارا بودند. این امر تمام به نحوه ی برنامه ریزی شما بستگی دارد که پول و ثروت را به زندگی تان جذب کنید یا آن را از خود دور کنید.

علت اینکه برخی افراد در این دام و چرخه قرار می گیرند که انتظار فقدان یا کمبود پول و ثروت را دارند، این است که آنها باور دارند چون تا کنون هرگز پول و ثروت زیادی نداشته اند در آینده هم وضع مالی خوبی نخواهند داشت. برخی دیگر بر این باور که شایستگی و لیاقت داشتن پول و ثروت زیاد را ندارند و به همین دلیل هرگز نمی توانند ثروت را به زندگی خود جذب کنند. قبل از اینکه بتوانید به فردی ثروتمند و پولدار تبدیل شوید، لازم است ذهنتان را از نو برای این هدف پروگرم کنید و در حالت ذهنی ثروت و وفور قرار بگیرید. کافیست ذهنتان را برای جذب پول و ثروت برنامه ریزی کنید تا ثروت در تمام زندگی تان جاری شود.

این رازی است که تا کنون به کمتر کسی گفته شده، از این رو علم به صورت تمام و کمال خود را وقف این امر کرده که افراد گوناگون چگونه می توانند در کمترین زمان ممکن تغییرات مطلوب و مورد نظر خود را به صورتی پایدار در خود شکل دهند. یکی از این تغییرات مطلوب می تواند توانایی جذب و تولید پول و ثروت نامحدود باشد. رشته ی علمی ای وجود دارد که کشف کرده چگونه در یک الی شش هفته احتمال ایجاد این تغییرات مطلوب، تثبیت آنها و برنامه ریزی مجدد ضمیر ناخود آگاه تان را تا میزان 300 الی 400 درصد افزایش دهید. آنهم تنها با ایجاد تغییری جزیی در زندگی تان و گوش دادن به فایل خود هیپنوتیزم مرتبط به هدف تان.

میزان موفقیت رهبران، مدیران، فروشندگان، کارمندان و کارفرمایان و ... با توجه به میزان توانایی آنها در دستیابی به اهدافشان تعیین می شود و به وضوح مشخص است که یکی از این اهداف می تواند ساختن یک زندگی سرشار از رفاه و ثروت باشد. به عبارت دیگر در اختیار داشتن پول و ثروت کافی می تواند به شما کمک بسیاری در ساختن یک زندگی ایده آل کند.

افرادی که می خواهند در خود، تغییراتی مثبت و پایدار ایجاد کنند، لازم است که از تاثیر جادویی ای که هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم می تواند در زندگیشان ایفا کند، آگاه شوند. و حالا شواهد علمی بسیار زیادی وجود دارد که به ما نشان می دهد هیپنوتیزم می تواند در سریع ترین زمان ممکن و به راحتی ذهن را برای کسب ثروت پروگرم کند تا بتوانید همواره زندگی شاد و مرفهی داشته باشید و به جای جذب و دریافت فقر و بدهکاری، مدام بر تولید و خلق ثروت تمرکز کنید.

و حالا، بسیار خرسند هستیم که این فایل خود هییپنوتیزم ارزشمند و گرانبها را به شما تقدیم نماییم تا به راحتی پول و ثروت خود را چند برابر کنید. بر اساس آخرین تحقیقات و آزمایش های دانشمندان علم هیپنوتیزم، این "فایل خود هیپنوتیزم کسب درآمد دلخواه" از قوی ترین، تاثیر گذار ترین و به روز ترین برنامه های خود هیپنوتیزم است که به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن به صورتی باور نکردنی و چشمگیر، در سریع ترین زمان ممکن و به راحتی ذهن خود را برای کسب ثروت پروگرم کنید تا بتوانید همواره زندگی شاد و مرفهی داشته باشید و به جای جذب و دریافت فقر و بدهکاری، مدام بر تولید و خلق ثروت تمرکز کنید.

خرید و دانلود محصول

 

 


کسب درآمد دلخواه , دستیابی به اهداف مالی , موفقیت مالی , ثروت

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >