دانلود جزوه هوش مصنوعی دکتر عبادی(دست نویس)

دانلود جزوه هوش مصنوعی دکتر عبادی(دست نویس)

جزوه هوش مصنوعی دکتر عبادی(دست نویس)

 

جزوه هوش مصنوعی دکتر عبادی

 
جزوه دستنویس در ۹۰ صفحه به صورت کامل تمیز و خوانا درس هوش مصنوعی دکتر عبادی در سایت  برای دوستان اپلود شده.هوش مصنوعی از علومی است که در دهه های گذشته پیشرفت شگرفی را در علم به وجود آورده است.
ر واضح است که این پیشرفت به هیچ وجه در یک علم خاص محدود نبوده، بلکه تمامی علوم حتی علوم انسانی را در بر گرفته است.از واضح ترین موارد در علوم انسانی می توان به موتور های جستجوی پیشرفته اشاره کرد که کار های تحقیقی را بسیار سرعت بخشیده است. البته سرعت این پیشرفت در چند سال اخیر پیشرفت بسیار بیشتر شده است که نمونه های آن بی شمار است. اما چه طور بر پیچیدگی های چند لایه ای فائق می آیند؟ هوش مصنوعی چیست؟
این بحث مهمی است. فرض کنید شما می خواهید یک ضرب ساده یک رقمی را انجام دهید. هوش مصنوعی ساده است نه؟ اما اگر بخواهید یک ضرب ده رقمی (مانند هوش مصنوعی) را انجام دهید چه؟ همانطور که می بینید اگر پیچیدگی یک مسئله از حدی بیشتر شود، مغز انسان به هیچ وجه پاسخگوی آن نیست. حال اگر یک برنامه نویسی هوش مصنوعی کمی پیچیده شود چطور می توانیم با مسئله دست و پنجه نرم کنیم؟یکی از بهترین راه ها شکستن مسئله به چندین زیر مسئله می باشد. با این کار دیگر به جزئیات هر زیر مسئله کمتر توجه میکنیم و هر گاه به یک زیر مسئله توجه می کنیم دیگر به کل مسئله کاری نداریم. در بسیاری از برنامه نویسی ها می توانیم به تعریف توابع جداگانه (function)یا حتی subroutine ها اشاره کرد.
 

خرید و دانلود محصول

 

 


جزوه هوش مصنوعی , جزوه هوش مصنوعی دکتر عبادی , هوش مصنوعی , دانلود جزوه , جزوه اسکن شده هوش مصنوعی , جزوه دست نویس هوش مصنوعی


 

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >