دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد طراحی معدن سنگ آهن زرند کرمان

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد طراحی معدن سنگ آهن زرند کرمان

» :: دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد طراحی معدن سنگ آهن زرند کرمان
عنوان پایان نامه: طراحی معدن سنگ آهن زرند کرمان
قالب فایل: PDF
تعداد صفحات: 147 صفحه

چکیده:
معدن سنگ آهن جلال آباد زرند از زمره یکی از ذخایر حوزه آهن دار استان کرمان محسوب می شود. ذخیره این معدن ٢٠٠ میلیون تن با عیار متوسط ٤٥ درصد برآورد شده است.اکتشافات مقدماتی، مطالعات ژئوتکنیکی و کانه آرایی مقدماتی این منطقه در خلال سالهای ١٣٤٤ تا ١٣٥٤ انجام شده است. اکتشافات تفصیلی این ناحیه نیز از سال ١٣٧٩ تا ١٣٨١ توسط شرکت ملی فولاد ایران صورت پذیرفت. تعداد گمانه های حفر شده در این منطقه ٨١ گمانه با متراژ کلی 23757.1 متر و متوسط عمق ٣٠٠ متر می باشد.
در این پایان نامه محدوده نهایی پیت (کاواک) معدن جلال آباد زرند با استفاده از نرم افزار CSMine تعیین شده است این نرم افزار محدوده نهایی کاواک را با روش بهینه سازی مخروط شناور تعیین می نماید. بدین منظور آنالیز عیاری مربوط به ٧١ گمانه بعنوان داده های ورودی به نرم افزار CSMine داده شدند. برای تهیه مدل بلوکی کانسار باید عیار میانگین هر یک از گمانه ها مشخص باشد که در نرم افزار CSMine عیار متوسط بوسیله روش میانگین وزنی محاسبه می شود. برای استفاده از این عیارها و همچنین تعیین میزان همسانگردی کانسار داده های حاصل از نرم افزار CSMine وارد نرم افزار VarioC می شوند. سپس با استفاده از اطلاعات بدست آمده از نرم افزار VarioC شامل شعاع تاثیر، اثر قطعه ای و ناهمسانگردی و همچنین داده های اقتصادی شامل هزینه ها و درآمدها با استفاده از نرم افزار CSMine مدل بلوکی کانسار ساخته میشود. محدوده نهایی کاواک با در دست داشتن مدل بلوکی و اعمال محدودیتهای دیگر نظیر زاویه شیب پایدار توسط این نرم افزار تعیین می گردد.


* برای دریافت فهرست مطالب پایان نامه (با حجم بسیار کم) اینجا کلیک کنید.

 


خرید و دانلود محصول

 

 


طراحی معدن , سنگ آهن زرند کرمان , کانسار , کانی , معادن روباز , کاواک , باطله برداری , مخروط متحرک , مسیر دینامیک , کریجینگ , واریوگرافی , نرم افزار CSMine , نرم افزار VarioC


  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >