ترجمه مقاله عوامل موثر بر نگرش و قصد خرید برندهای لوکس جعلی در بین استفاده کنندگان اندونزی

ترجمه مقاله عوامل موثر بر نگرش و قصد خرید برندهای لوکس جعلی در بین استفاده کنندگان اندونزی

ترجمه مقاله عوامل موثر بر نگرش و قصد خرید برندهای لوکس جعلی در بین استفاده کنندگان اندونزی


sakhtosaz1123


چکیده در مورد ترجمه مقاله

sakhtosaz11

حدود ۲۵۰ پاسخ دهنده در بازه سنی ۴۰-۱۶ سال در این نظر جمع شده توسط پرسشنامه شرکت کرده اند. تجزیه و تحلیل نشان می دهد که عوامل اجتماعی و شخصیتی تاثیر عمده ای بر این نگرش دارند. مطالعه نشان داد که نگرش مثبت مصرف کنندگان نسبت به محصول تقلبی با تقویت خرید بیشتر خواهد شد.  در حالی که در وضعیت مصرف مصرف ککندگان هیچ تاثیری نمی گذارد. تغییر در هردو نگرش و تمایل به خزید محصولات تقلبی وجود دارد..
کلیدواژه ها:عوامل اجتماعی،عوامل شخصیتی،نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی،قصد خرید،وضعیت مصرف.
۱-مقدمه:
جعل و تقلب،تولید و فروش محصولات تقلبی به نظر می رسد با محصول اصل یکسان بوده و در سراسر جهان مثل قارچ رشد کرده است و به مرحله خطرناکی رسیده است.(پنز و استوتینگر ۲۰۰۵). علاوه بر این اندونزی یکی از چندین کشوری است که مجرم هایی در این زمینه داشته و در گزارش ایالات متحده ارائه شده که به سرعت به عنوان دزدان دریایی در بازار تجاری وارد شده و یک بازار غیرقانونی راه اندازی کرده اند که به طور فزاینده ای فروش خود را از طریق اینترنت و در داخل اصطبلها  و در چرخ دستی ها در خیابان ها اجناس خود را ارائه می نمایند.

توضیحات در مورد این مقاله و ترجمه آن
عنوان انگلیسی مقاله: Factors Influencing Attitudes and Intention to Purchase Counterfeit Luxury Brands among Indonesian Consumers
عنوان فارسی مقاله: عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در میان مصرف کنندگان کشور اندونزی
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۳

%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b5%d9%84-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c
 

%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%87-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d9%88-%d8%aa%d9%88%d8%b6%db%8c%d8%ad%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1
مقاله انگلیسی با ترجمه روان فارسی آماده ی خرید می باشد.
در صورت دانلود نشدن :برای دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله در سایت میهن همکار در قسمت بالا که برای خرید و دانلود ترجمه مقاله وارد میشوید در آنجا دانلود نمایید
 جهت دانلود مقاله ترجمه شده عوامل موثر بر نگرش و قصد خرید برندهای لوکس تقلبی در میان مصرف کنندگان اندونزی در قسمت بالا بر روی ( دانلود ترجمه مقاله و توضیحات بیشتر ) کلیک نمایید.

1 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۹:۵۵:۰۱
    Hi! I know this is kinda off topic however , I'd figured I'd
    ask. Would you be interested in trading links or maybe guest writing a blog post or
    vice-versa? My website goes over a lot of the same topics as yours and I think we could greatly benefit from
    each other. If you might be interested feel free to shoot me an email.
    I look forward to hearing from you! Awesome blog by the
    way!


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >