ترجمه مقاله کمبود مالی در بازارهای کارکنان ، الگو بنیادگرایان در به وجود آوردن نوسانات

ترجمه مقاله کمبود مالی در بازارهای کارکنان ، الگو بنیادگرایان در به وجود آوردن نوسانات
ترجمه مقاله کمبود مالی در بازارهای کارکنان ، الگو بنیادگرایان در به وجود آوردن نوسانات

hobabat-dastresi1234


چکیده در مورد ترجمه مقاله

hobabat-dastresi

در حقیقت نه تنها نوسانات بیش از حد وجود دارد بلکه فاندامنتال ها سبب تقویت این امر می شوند. بازارهای کارا با حضور تعداد کمی سفته باز نوسان بیشتری دارند تا بازار کارا با حضور تعداد بیشماری سفته باز. همچنین قانونگذاران باید برای محدود کردن سفته بازان اقدام کنند ، زیرا این امر می تواند به کاهش بی ثباتی کمک کند.
کلیدواژه: بازارهای کارا، سفته باز، بنیادگرایان، حباب احتکار، نقدینگی
مقدمه :
در مفروضات بازار کارا چنین بیان می شود که بازار کارا فاقد حباب است. برای بررسی و تایید این فرضیه به بررسی بازارهای مالی کارا می پردازیم که افراد و سرمایه گذاران دسترسی همگنی به اطلاعات دارند ، اما انتظارات و افق سرمایه گذاری افراد متفاوت است . باید توجه داشت در بازارهای مالی بی ثباتی یک قاعده است تا اینکه یک استثنا باشد.در مورد نوسانات بیش از حد ، تحقیقات بسیاری انجام شده است. در تمام ادبیات تحقیق فرض شده است که همه معامله گران ، سفته بازان با دید کوتاه مدت هستند و فرض وجود معامله گرانی با افق سرمایه گذاری متفاوت را نداشته اند.
این مقاله محدودیت های مقالات پیشین را حذف می کند و نشان می دهد که چگونه سفته بازان کوتاه مدت ممکن است سبب ایجاد حباب یا سقوط در بازارهای کارا شوند . بحث در مورد عوامل موثر بر ایجاد و از بین رفتن ثبات از مباحث تاریخی مالی نوین است.
بحث مذکور به روش امروزی توسط فریدمن آغاز شد و وی بیان داشته که سفته بازان و بورس بازان نمی توانند نرخ تبادل را در بازارها تغییر دهند.

توضیحات در مورد این مقاله و ترجمه آن

عنوان انگلیسی مقاله: Financial crises in efficient markets: How fundamentalists fuel volatility
عنوان فارسی مقاله:  بحران مالی در بازارهای کارامد ، نقش بنیادگرایان در ایجاد نوسانات
دسته: اقتصاد – حسابداری – بانکداری و امور مالی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۲

%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b5%d9%84-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c

%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%87-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d9%88-%d8%aa%d9%88%d8%b6%db%8c%d8%ad%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1

مقاله انگلیسی با ترجمه روان فارسی آماده ی خرید می باشد.
 جهت دانلود مقاله ترجمه شده بحران مالی در بازارهای کارآمد: چگونه بنیادگرایان نوسانات سوخت در قسمت بالا بر روی ( دانلود ترجمه مقاله و توضیحات بیشتر ) کلیک نمایید.
 برای دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله در سایت میهن همکار در قسمت بالا که برای خرید و دانلود ترجمه مقاله وارد میشوید در آنجا دانلود نمایید

2 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۵۵:۳۳
    I am really enjoying the theme/design of your site. Do you ever run into any web browser compatibility problems?
    A few of my blog visitors have complained about my site not working correctly in Explorer but looks great
    in Safari. Do you have any tips to help fix this
    issue?


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >