دانلود پاورپوینت فروشگاه اینترنتی نتورک

پاورپوینت فروشگاه اینترنتی نتورک

دسته: کامپیوتر بازدید:1 بارفرمت فایل:ppt حجم فایل:33614 کیلوبایت تعداد صفحات فایل:21

پاورپوینت فروشگاه اینترنتی نتورک دارای 21 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی کامپیوتر) با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید

قیمت فایل فقط 7,500 تومان

پاورپوینت فروشگاه اینترنتی نتورک

پاورپوینت  فروشگاه اینترنتی نتورک دارای 21 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی کامپیوتر) با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید.

فهرست مطالب :

ایجاد فروشگاه اینترنتی

مزایای ایجاد فروشگاه اینترنتی برای فروشندگان

مزایای خرید از فروشگاههای اینترنتی برای خریداران

مزایای استفاده از تجارت الکترونیکی

 ایجاد فروشگاه اینترنتی

با ایجاد فروشگاه اینترنتی، تبلیغ و اطلاعات کامل محصولات یک شرکت به نمایش در می آید و مشتری با داشتن کارت پرداخت واسطه ویا کارت‌های اعتباری، پس از جستجو و انتخاب، در خواست خرید می کند. سایت واسطه پس از کسر مبلغ محصول از حساب وی، این درخواست را در وهله اول از طریق فکس و یا تلفن (در آینده از طریق کامپیوتر به صورت آنلاین و یا از طریق SMS و یا تلفن گویا ) به فروشنده ارجاع می دهد و فروشنده می بایست در مدت زمان توافق شده، کالا را برای مشتری ارسال نماید.

مزایای ایجاد فروشگاه اینترنتی برای فروشندگان

1- داشتن ویترینی قابل رویت در سرتاسر کشورهای دنیا

2-  داشتن بازدید کنندگان بسیار (شرکتها، ادارات، موسسات، بنگاههای تجاری، متخصصان، دانشجویان و ... ( 

3- وسعت نامحدود فروشگاه های اینترنتی

    در فروشگاه های سنتی به علت کمبود جا، امکان نگهداری تمامی محصولات بر اساس تنوع، اندازه، ترکیبات و ... وجود ندارد که این مسئله در فروشگاه اینترنتی کاملاٌ حل شده است یعنی به دلیل عدم محدودیت در فضا، فروشنده می تواند سبد محصولات تولیدی خود را به متنوع ترین شکل ممکن به همراه توضیحات کامل و بیان برتری های کیفی و فنی به زبان ساده و با درج قیمت ها و عکس های زیبا در معرض دید مشتریان قرار دهد.

ppt: نوع فایل

سایز: 32.8 MB

تعداد اسلاید:21

قیمت فایل فقط 7,500 تومان

دانلود

 

برچسب ها : پاورپوینت فروشگاه اینترنتی نتورک , دانلود پاورپوینت فروشگاه اینترنتی نتورک , پاورپوینت فروشگاه اینترنتی نتورک , فروشگاه اینترنتی نتورک , فروشگاه اینترنتی , نتورک , دانلود پاورپوینت , پاورپوینت , تحقیق , جزوه , مقاله , پایان نامه , پروژه , دانلود تحقیق , دانلود جزوه , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه , دانلود پروژه

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >