بدون عنوان

پاورپوینت فشردگی jpeg

دسته: کامپیوتر

 

 بارفرمت فایل:ppt

حجم فایل:26922کیلوبایت

تعداد صفحات فایل:14

پاورپوینت فشردگی jpeg دارای 14 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی کامپیوتر) با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید

قیمت فایل فقط 6,900 تومان

پاورپوینت فشردگی jpeg

پاورپوینت  فشردگی jpeg دارای 14 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی کامپیوتر) با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید.

Jpeg  طرفدار دسته کارشناسان عکاسی که کمیته استاندارد سازی می باشد . آن همچنین طرفدار الگوریتم فشردگی که توسط این کمیته اختراع شده است .

دو الگوریتم فشردگی jpeg  وجود دارد : الگوریتم قدیمی تر به jpeg  این صفحه اشاره دارد . در مورد الگوریتم جدید تر 2000 jpeg در پایین صفحه صحبت می شود . همچنین که ذکر شده که شما باید بین الگوریتم فشردگی که در این صفحه صحبت شده و طرح فایل مطابق jfif که بسیاری از مردم به آن به عنوان فایل های jpeg رجوع کرده و در پایین صفحه بعد رد مورد آن صحبت شده ، تمایز قائل شوید .

Jpeg  ، الگوریتم فشردگی پر اتلافی است که بدون تاثیر بر کیفیت تصاویر همانطوری که توسط ماشین حسی انسان تجربه شده ، تا جایی که امکان دارد سایر فایل تصاویر طبیعی و رنگی شبیه عکاسی را این جنبه از ادراک ما می باشد که فشردگی jpeg در جهت کاهش سایر فایل به کار رفته است .

چگونه jpeg کار می کند ؟

الگوریتم های jpeg فشردگی اش را به 4 شکل اجرا می کند .

اول : الگوریتم های jpeg تصئیر را به قطعات جدا گانه 8*8 پیکسل تقسیم می کنند . چون طرح بر اساس مشاهده رنگ تابی / درخشندگی است ، آن مقادیر رنگ RGB و CMYK را بررسی نمی کند . اما در مقابل داده های تصویر را به فضای رنگ درخشندگی و رنگ تابی تبدیل مانند . ruv تبدیل می کند . این موجب فشردگی جدای این دو فاکتور می شود . چون برای سیستم دیدمان ، روشنایی مهم تر از رنگ تابی است ، الگوریتم در فایل فشرده ،‌بیشتر روشنایی را حفظ می کند .

مرحله بعدی  ‌در فرایند فشردگی به کار گیری Discrete Cosine Transform (DCT) برای قطعه کامل می باشد . DCT  فرایند پیچیده ای است که اجازه رهایی در هد پبکسل خاص را می دهد

ضررات

فشردگی jpeg ، الگوریتمی است که فقط برای تصاویر آهنگ مداوم طراحی می شود . jpeg خودش را به تصاویری که دارای تغییرات سریع در آهنگ هستند . عاریه دهد . چند نوع تصویر وجود دارد که در آنها نباید از jpeg استفاده کرد .

تصاویری که دارای ماسک و سایه ای هستند که در کاربردهایی مانند فتوشاپ به آنها اضافه شده است .

نمودارها یا چاپ بر روی پرده

ترکیباتی که در فتوشاپ ایجاد شده

تصاویر در بر دارنده 256 رنگ

تصاویری که توسط نرم افزار CAD-CAM یا کاربردهای 3D شبیه maya یا bryce ایجاد شده .

ppt: نوع فایل

سایز:26.2 MB

تعداد اسلاید:14

قیمت فایل فقط 6,900 تومان

 

 

دانلود

 

 

برچسب ها : پاورپوینت فشردگی jpeg , دانلود پاورپوینت فشردگی jpeg , پاورپوینت فشردگی jpeg , فشردگی jpeg , دانلود پاورپوینت , پاورپوینت , تحقیق , جزوه , مقاله , پایان نامه , پروژه , دانلود تحقیق , دانلود جزوه , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه , دانلود پروژه

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >