دانلود تنیس روی میز کامل

دانلود تنیس روی میز کامل

تنیس روی میز کامل

تنیس روی میز کامل
دسته: تربیت بدنی
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 94 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 34

این تحقیق با فرمت ورد ، قابل ویرایش ، که در 34 صفحه تهیه شده استچنیی ها و کره ای ها راکت را طوری می گیرند که مانند قلم دو انگشت سبابه و شست درروی راکت وسه انگشت دیگر درپشت راکت جمع باشد درست مانند گرفتن قلم دردست

قیمت فایل فقط 6,100 تومان

خرید

تنیس روی میز کامل

 

  آموزش  طریقه گرفتن راکت : 

به دوطریق راکت را در دست می گیرند .

pen holder1- طریق قلمی        

2-SKake hand طریق غربی  

راکت گیری قلمی  pen holder

   این روش راکت گیری مخصوص بازیکنان کشورهای آسیایی خاور دورخصوصا چینی ها و ژاپنی ها و کره ای ها می باشد . 

دراین طریقه راکت مانند قلم دردست م یگیرند و چون بازیکن از یک طرف راکت برای زدن ضربه استفاده می کند لذا باید از سرعت پای خوبی برخوردار باشد . همچنین عکس العمل سریع و قدرت زیادی را جهت جابجایی بازیکن می طلبد و بهمین دلیل اخیرا در کشورهای آسیایی نیز سعی می شود تا ازاین طریقه استفاده ننمایند این روش راکت گیری خود نیز به دو صورت زیر می باشد : 

چنیی ها و کره ای ها راکت را طوری می گیرند که مانند قلم دو انگشت سبابه و شست درروی راکت وسه انگشت دیگر درپشت راکت جمع باشد . درست مانند گرفتن قلم دردست . 

ژاپنی ها راکت را طوری می گیرند که دو انگشت سبابه و شست درروی راکت و سه انگشت دیگر درپشت راکت وبا فاصله از یکدیگر قراردارد . که درشکلهای صفحه قبل نشان داده شده است . 

SKake hand طریقه راکت گیری غربی 

این نوع راکت گیری متداولترین روش دردنیا می باشد و چون بازیکنان اروپایی بااین روش بازی می کنند آن را غربی می گویند . 

درکشور ما نیز بازیکنان بااین روش بازی می کنند . برخی این روش راکت گیری راطریق دست دادن نیز می گویند زیرا بازیکن راکت را طوری دردست می گیرد که درحال دست دادن با فرد دیگری می باشد . 

دراین روش صفحه راکت رادرکف دست آزاد قرارداده ودست بازی بصورت چهارانگشت به هم چسبیده وشست آزاد می باشد (مانند دست دادن 

فضایی که بین انگشت شست وسبابه ایجاد می شود رادرانتهای تیغه راکت فرو می بریم بطوری که هیچگونه منفذی بین این فضا و تیغه راکت نباشد . سه انگشت اولیه دور دسته راکت پیچیده و انگشت شست وسبابه دردوطرف راکت وبه موازات یکدیگر قراردارد . 

دراین روش راکت گیری از دو طرف فوردهند و بکهند برای ضربه زدن استفاده می شود . باید توجه داشت که دراین روش راکت گیری ، راکت باید دردست راحتباشد ، یعنی نه زیاد محکم گرفته شودونه شل که از دست بیفتد ، وانگشتها طوری باشد که باعث تماس با توپ نشودیعنی انگشت شست وسبابه نباید زیاد بالابیاید 

تاکتیکهای بازی در مقابل بازیکنان دفاعی 

همانطور که قبلا هم عنوان کردم ، اساس بازی های امروزه تنیس روی میز حمله است . از انجائیکه اکثریت بازیکنان حمله ای هستند ، امروزه بندرت می توان یک مسابقه بین دو بازیکن دفاعی دید . بهرحال این موضوع بعضی مواقع اتفاق می افتد برای امادگی در برابر همه نوع بازیکنان یک بازیکن دفاعی باید برای مسابقه احتمالی در برابر یک بازیکن دفاعی آماده باشد . 

نوع فایل: word

سایز:94.7 KB 

تعداد صفحه:34 

قیمت فایل فقط 6,100 تومان

خرید

جهت دانلود فایل های رایگان اینجا کلیک نمایید.

برچسب ها : تنیس روی میز کامل , دانلود تنیس روی میز کامل , تنیس روی میز کامل , تنیس روی میز , طریقه گرفتن راکت , طریق قلمی , طریق غربی , تاکتیکهای بازی , تحقیق , جزوه , مقاله , پایان نامه , پروژه , دانلود تحقیق , دانلود جزوه , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه , دانلود پروژه

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >