دانلود تکنولوژی های جدید کامپیوتر

دانلود تکنولوژی های جدید کامپیوتر

تکنولوژی های جدید کامپیوتر

مقدمه

دنیایی که ما اکنون در حال زندگی در ان هستیم مدام در حال دگرگونی و تغییر است این تغییرات و پیشرفتها می تواند در همه زمینه ها باشد اما می توان گفت که در علم کامپیوتر این پیشرفتها سرعت بیشتری نسبت به علوم دیگر دارد به طوری که ما شاهد ان هستیم که هر روز تکنولوژی جدیدی از سیستم های کامپیوتری ظهور می کند .

ما در این مقاله می خواهیم به توضیح سه مورد از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا در بحث سیستم های کامپیوتری بپردازیم .

اولین تکنولوژی که میخواهیم به توضیح ان بپردازیم درایو های SSD هستند که بی شک در اینده ای نچندان دور به طور کامل جایگزین HDD هایی می شوند که با توجه پیشرفت روز افزون دیگر قسمت های کامپیوتر به یک فاجعه تبدیل شده اند .

دومین تکنولوژی مربوط به پردازنده های شرکت Intel می باشند که می توان انها را نسل دوم پردازندهای Core i7 , i5 , i3 به حساب اورد . معماری جدید این پردازنده ها طوریست که ساختار پردازنده ها را به کلی تغییر داده است و موجب افزایش هر چه بیشتر سرعت پردازنده های این شرکت بزرگ دنیای نیمه هادی شود .

سومین تکنولوژی مر بوط به مانیتورها یOLED است . مانیتورهایی که مرزهای فوق باریک را شکسته اند . علاوه بر این در عصر حاضر که بشر بیش از پیش به انرژی وابسته است و به دنبال ان است که تا حد امکان مصرف انرژی را کاهش دهد این مانیتورها می توانند جایگزین بسیار مناسبی برای نمایشگرهای قدیمی تر LCD و پلاسما باشند . در ادامه به توضیح بیشتر این سه تکنولوژی می پردازیم .

خرید و دانلود محصول

 

1395/10/12

 

تکنولوژی , های , جدید

لینک محصول

http://archkala.ir/post/75383

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >