دانلود پاورپوینت تلفیق GIS و AHP با روش مارینونی

دانلود پاورپوینت تلفیق GIS و AHP با روش مارینونی

دانلود پاورپوینت تلفیق GIS و AHP با روش مارینونی

 

 دانلود پاورپوینت تلفیق GIS و AHP با روش مارینونی

نام فایل:دانلود پاورپوینت تلفیق GIS و AHP با روش مارینونی

نوع فایل :پاورپوینت

قیمت اصلی:  10000 تومان
قیمت در فروشگاه ما فقط:  5000تومان

تهییه شده در: RUBIXFILE.ZEPO.IR

توضیحات محصول:(بخشی از محتوای این فایل)

 تصمیم گیری نتیجه ای است از مقایسه و ارزیابی چندین آلترناتیو با توجه به معیارهایی که برای تصمیم گیری مورد توجه قرار گرفته اند. در میان معیارهای سنجه ای، برخی از معیارها در رابطه با هدف مورد نظر و در مقایسه با سایر معیارها دارای اهمیت بیشتر و یا کمتری هستند. بر همین اساس فرٱیند تحلیل سلسله مراتبی AHPکه توسط توماس ال ساعتی در سال 1977 معرفی شده یکی از روشهایی بوده که به محاسبه میزان اهمیت معیارها به صورت کمی می پردازد.در رابطه با استفاده از تکنیک AHP  و همچنین تلفیق آن با سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS، برنامه الحاقی مارینونی که در GISقابل اجرا است، توسط O.Marinoni ارائه شده که دیگر نیازی به استفاده از نرم افزار Expert choice  که در گذشته، جهت تعیین ضریب اهمیت معیارها و تعیین شاخص سازگاری استفاده می­شد، نیست. این برنامه با توجه به ماتریس مقایسات دوبه دویی که در GIS  تشکیل می­دهد، ضریب اهمیت (CW) و ارزش هر یک از معیارها را محاسبه و با اعمال ضریبشان، با زیر معیارهای دیگر هم پوشانی کرده و در نهایت در محیط GIS، نقشه هایی در قالب رستر تولید می نماید.

از مزایای این فایل , کم حجم بودن آن است , بنابرین می توانید پس از پرداخت وجه بلافاصله آن را در کمترین زمان ممکن دانلود نموده و از آن استفاده کنید.این فایل به صورت فایل ورد با فرمت.ppt بوده و کاملا قابل ویرایش می باشد.توجه کنید که این فایل هم با برنامه آفیس ورد 2003 و ورژن های بالاتر از آن بلکه با تمام واژه پردازها نظیر اوپن آفیس,لایبر آفیس ,آفیس اورگ و گوگل پرزنتیشن نیز قابل اجراست.خرید و دانلود این فایل را به تمامی علاقمندان پیشنهاد می کنیم.

قیمت اصلی:  10000 تومان

قیمت در فروشگاه ما فقط: 5000  تومان

 

خرید و دانلود محصول

 

1395/11/03 دانلود پاورپوینت تلفیق GIS و AHP با روش مارینونی , پاورپوینت تلفیق GIS و AHP با روش مارینونی , آموزش تلفیق GIS و AHP با روش مارینونی , روش تلفیق GIS و AHP با روش مارینونی , شیوه تلفیق GIS و AHP با روش مارینونی , چگونگی تلفیق GIS و AHP با روش مارینونی

لینک محصول

http://archkala.ir/post/76051

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >