دانلود نقش بازاریابی در رشد تجارت ایران با فرمت پاوپوینت

دانلود نقش بازاریابی در رشد تجارت ایران با فرمت پاوپوینت

پاوپوینت نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران

پاوپوینت نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران

دسته: اقتصاد
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: 571 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 257

پاوپوینت نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران در17 اسلاید می باشد ودر رشته ی اقتصاد قابل استفاده می باشد

پاوپوینت نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران

پاوپوینت نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران در17 اسلاید می باشد ودر رشته ی اقتصاد قابل استفاده می باشد .


اهداف درس :

 آشنایی با مهمترین مفاهیم اقتصادی نظیر هزینه فرصت، کمیابی، منحنی امکانات تولید، نظامهای مختلف اقتصادی،
عرضه، تقاضا، تولید، رفتار مصرف کننده و مطلوبیت، کشش،
بازارهای مختلف و ... و بررسی ابعاد و جوانب گوناگون مسائل مطروحه فوق در زمره مهمترین اهداف این درس میباشند.

جایگاه درس:

درس اصول علم اقتصاد 1 بعنوان نخستین درس در سلسله دروس اقتصادی رشته حسابداری بوده و چون بسیاری از مفاهیم بنیادی که در سایر دروس اقتصادی
 این رشته ها از جمله اقتصاد کلان، پول و ارز و بانکداری، توسعه اقتصادی و مالیه عمومی مطرح خواهند شد برای اولین بار در این درس مورد
بررسی قرار میگیرند، از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.
چون آشنایی و معارفه دانشجو با علم اقتصاد از این درس آغاز میشود، ضرورت تعمق و دقت بیشتر در جهت تفهیم
مفاهیم و اصطلاحات مربوطه بیشتر احساس میشود.

قیمت فایل فقط 4,900 تومان

خرید

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >