پاوپوینت بازاریابی بین المللی

پاوپوینت بازاریابی بین المللی

پاوپوینت بازاریابی بین المللی

پاوپوینت بازاریابی بین المللیدسته: مدیریت
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: 1683 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 294

پاوپوینت بازاریابی بین المللی در 294 اسلاید می باشد

قیمت فایل فقط 3,200 تومان

خرید

پاوپوینت بازاریابی بین المللی

 

پاوپوینت بازاریابی بین المللی در 294  اسلاید می باشد

 

چکیده:

در بخشی از مقدمه این پاور پوینت آمده است " برای نفوذ در بازارهای خارجی استراتژیهای گوناگونی لازم است

زیرا این بازارها در کشورهای گوناگونی وجود دارند، یکی از مشکلات مهم در زمینه بازاریابی بین المللی گرایش افراد در

به کارگیری ارزشهای فرهنگی خود در بازارها و محیطهای خارجی است.بازارهای خارجی میتوانند عامل ظرفیت تولیدی بهتر،

منافع بیشتروبازده،سرمایه گذاری مناسبتر برای شرکتها به حساب آیند. بازاریابی بین المللی فرصتی برای رشدو توسعه است."

این مجموعه خلاصه ای از فصل 13 کتاب مدیریت بازاریابی دکتر احمد روستا می باشد که بخشهای زیر در آن آمده است 1

- مقدمه 2-مشکلات بازاریابی جهانی 3-اهمیت بازارهای جهانی 4-استراتژی همگانی یا ویژه 5-تصمیمات عمده در بازاریابی بین المللی(

که بخش عمده ای از این پاور پوینت را به خود اختصاص می دهد )و 6 تصمیم مهم را ارائه می دهد

قیمت فایل فقط 3,200 تومان

خرید

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >