پاوپوینت بازاریابی بین المللی
دسته: مدیریت
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: 1683 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 294
پاوپوینت بازاریابی بین المللی در 294 اسلاید می باشد
قیمت فایل فقط 3,200 تومان
پاوپوینت بازاریابی بین المللی
پاوپوینت بازاریابی بین المللی در 294 اسلاید می باشد
چکیده:
در بخشی از مقدمه این پاور پوینت آمده است " برای نفوذ در بازارهای خارجی استراتژیهای گوناگونی لازم است
زیرا این بازارها در کشورهای گوناگونی وجود دارند، یکی از مشکلات مهم در زمینه بازاریابی بین المللی گرایش افراد در
به کارگیری ارزشهای فرهنگی خود در بازارها و محیطهای خارجی است.بازارهای خارجی میتوانند عامل ظرفیت تولیدی بهتر،
منافع بیشتروبازده،سرمایه گذاری مناسبتر برای شرکتها به حساب آیند. بازاریابی بین المللی فرصتی برای رشدو توسعه است."
این مجموعه خلاصه ای از فصل 13 کتاب مدیریت بازاریابی دکتر احمد روستا می باشد که بخشهای زیر در آن آمده است 1
- مقدمه 2-مشکلات بازاریابی جهانی 3-اهمیت بازارهای جهانی 4-استراتژی همگانی یا ویژه 5-تصمیمات عمده در بازاریابی بین المللی(
که بخش عمده ای از این پاور پوینت را به خود اختصاص می دهد )و 6 تصمیم مهم را ارائه می دهد
قیمت فایل فقط 3,200 تومان
نوشتن دیدگاه