پاورپوینت مهندسی معماری پارچه

پاورپوینت مهندسی معماری پارچه

پاورپوینت مهندسی معماری پارچهدسته: معماری
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 1326 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 36

پاورپوینت مهندسی معماری پارچه شامل 36 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

پاورپوینت مهندسی معماری پارچه

پاورپوینت مهندسی معماری پارچه شامل 36 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.

 


مقدمه :

سازه‌های پارچه‌ای به لحاظ کیفیت و فرم فضایی، گزینه‌های بسیار متنوعی در اختیار طراحان و مهندسان قرار می‌دهند. این سازه‌ها به کم‌ترین میزان عناصر صلب برای ایستایی خود نیازمندند. از دیدگاه مهندسی، سازه‌های پارچه‌ای پوشش‌هایی نازک و پایدار در برابر تغییر شکل و شکست هستند که مقاومت خود را از طریق پیش‌تنیدگی پیوسته کسب می‌کنند.
با آن که تاریخ استفاده از چادر به گذشته‌های بسیار دور باز می‌گردد، اصول سازه‌های پارچه‌ای در قرن نوزدهم میلادی پایه‌ریزی شد.

.




فهرست :

مقدمه
دسته‌بندی سازه‌های پارچه‌ای به لحاظ عملکرد
ساختمان‌های پارچه‌ای
پوسته‌ی بیرونی ساختمان 
پوسته‌ی داخلی ساختمان
سقف‌های پوسته‌ای
نما
فرم و رفتار سازه‌های پارچه‌ای
تنوع فرم
سازه های کششی پارچه ای آنتی کلاستیک
سازه‌های کششی پارچه‌ای سین کلاستیک
پیش تنیدگی
انعطاف‌پذیری و تغییر شکل
آب و هوای داخل پوسته
روش طراحی
ساخت و نصب

.

عنوان: مهندسی معماری پارچه

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 36 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت مهندسی معماری پارچه , مهندسی معماری پارچه , پاورپوینت مهندسی معماری پارچه , دانلود پاورپوینت مهندسی معماری پارچه , ساختمان‌های پارچه‌ای  , پاورپوینت ساختمان‌های پارچه‌ای  , دانلود پاورپوینت ساختمان‌های پارچه‌ای  , روش طراحی ساختمان‌های پارچه‌ای  , پاورپوینت روش طراحی ساختمان‌های پارچه‌ای  , دانلود پاورپوینت روش طراحی ساختمان‌های پارچه‌ای  , معماری , پاورپوینت معماری , دانلود پاو

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >