نظری و پیشینه پژوهش مدرسه هوشمند (فصل دوم) این فایل شامل ادبیات و پیشینه تحقیق متغیر مدرسه هوشمند و نظریه های مختلف در این زمینه می باشد و کلیه منابع مورداستفاده در انتهای فایل آمده اند.عناوین زیر در این فایل آمده اند:
3-2-1 منظور از مدارس هوشمند چیست ؟
3-2-2 تعریف مدرسه هوشمند:
3-2-3 پیشینه هوشمندسازی مدارس
3-2-3 -1پیشینه هوشمندسازی مدارس در جهان:
3-2-3 -2پیشینه هوشمندسازی مدارس در ایران
3-2-4 نگاهی به برخی از شاخصهای فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزشی:
3-2-5 مقایسه شاخصهای فاوای برخی از کشورها در حوزه آموزش وپرورش:
3-2-6 مزایای اجرای طرح مدارس هوشمند :
3-2-7 مهمترین اهداف مدارس هوشمند:
3-2-7 مهمترین دلایل تاسیس مدارس هوشمند:
هفت اصل کلیدی در مدارس هوشمند عبارتند از:
3-2-8 اصول یادگیری در مدارس هوشمند:
3-2-9 استمرار فرایند یادگیری دانش آموزان در خارج از مدرسه:
3-9-10 اسناد پشتیبان مدرسه هوشمند:
سند چشم انداز20 ساله نظام جمهوری اسلامی ایران
برنامه پنجم توسعه
سند توسعه فاوای وزارت آموزش و پرورش
سند راهبردی نظام جامع فناوری اطلاعات کشور
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
نقشه جامع علمی کشور
3-2-11 هدفهای کلانهوشمند سازی مدارس:
3-2-12راهبردهای کلان هوشمند سازی مدارس در ایران:
3-2-13 ساز و کار اجرایی هوشمندسازی مدارس:
3-2-14 ساختار تشکیلاتی مدرسه هوشمند:
3-2-15مولفههای اصلی و ارکان هوشمندسازی مدارس:
3-2-15ارزیابی و ارزشیابی در مدارس هوشمند:
3-2-16 رتبهبندی با توجه به رویکرد فاوا درطرح تحول بنیادین:
3-2-17عملکرد هوشمندسازی مدارس در سال تحصیلی 91-90:
3-2-18 نرم افزار و مدیریتی و پورتال در مدارس هوشمند
بخش چهارم؛ نظریه ها:
4-2-1نظریه اجتماعی سواد رسانه ای:
4-2-2برجسته سازی:
4-2-3نظریه استفاده و خشنودی:
4-2-4نظریه گلوله جادویی:
4-2-5نظریه استحکام یا تأثیر محدود:
4-2-6نظریه کاشت
بررسی پژوهش های انجام شده داخلی و خارجی:
منابع
مدرسه هوشمند , هوشمندسازی مدارس , مزایای اجرای طرح مدارس هوشمند , اهداف مدارس هوشمند , دلایل تاسیس مدارس هوشمند , اصول یادگیری در مدارس هوشمند , نرم افزار مدیریتی و پورتال در مدارس هوشمند , نظریه اجتماعی سواد رسانه ای , نظریه استفاده و خشنودی , نظریه گلوله جادویی , نظریه استحکام یا تأثیر محدود فایل
نوشتن دیدگاه