دانلود کسب معلومات برای سیستم خبره تصمیم گیری-علمی پاورپوینت

دانلود کسب معلومات برای سیستم خبره تصمیم گیری-علمی پاورپوینت

کسب معلومات برای سیستم خبره تصمیم گیری-علمی

مقدمه:

شبکه‌های ارتباطی تصمیمگیری-علمی یک مجموعه کامل به قانون ریاضی را عرضه میکنند و از این قوانین برای ساختن مبنا ی دانش سیستم‌ها (خبره) برای حوزه‌های نامعلوم که از اهمیت مرکزی برخوردارند، استفاده می‌کنند.

در این مقاله ،چنین سیستم‌هایی سیستم‌های خبره تصمیمگیری -علمی نامیده خواهند شد.

 

قوانین شبکه تصمیم گیری -علمی از دو زمینه مختلف سر چشمه میگیرد:

 

1- سیستم های پایه دانش

 

2- تئوری تصمیم آماری

 

دانش مهندسی:

 

این شیوه های دانش مهندسی با تکنیک های نمونه ای از تجزیه و تحلیل آماری الحاق شده  است.از این رو ، طراحی چینین سیستم هایی، نیازمند  طراحی روی تکنیک ها از روش های مختلف است.

 

در این مقاله ،مراحل ساخت شبکه های تصمیمگیری -علمی در همکاری با یک حوزه خبره آدرس دهی شده اند.تشریح نزدیک شدن به هدف مطرح شده است.به عنوان یک مثال انتخاب نوع عمل برای

بیمار قلبی مادر زادی اتخاذ شده است .

 

2- گزینش رفتار در بیماری قلبی ارثی:

•از هر 1000 نوزادی که متولد می شوند ،هشت نوزاد ضربان قلبی منظمی ندارند که در این افراد،تنگی آئورت به صورت منظم بارها اتفاق می افتاد و اغلب در ترکیب با دیگر بی نظمی های دستگاه قلبی-عروقی است.

•در شکل 1 ساختار تنگی آئورت نمایش داده شده است .در تنگی آئورت یک انقباض در آئورت وجود دارد،در نزدیکیه لوله شریان . لوله شریان قسمتی از جنینی است ،که به طور عادی بعد از تولد سریع بسته میشود.

•آئورت در هر دفعه اکسیژن فراوانی را در خون می فرستد.به علت تنگی آئورت ،بطن چپ دارای بار اضافی شده است ،که آن توانایی یافتن نیازمندی های هر شخص را برای تغذیه خون ندارد.

 

خرید

1 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۲۰:۰۲
    What's up, just wanted to say, I liked this post.
    It was practical. Keep on posting!


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >