دانلود تحقیق آرملات (کفپوش سخت صنعتی) با پاورپوینت

دانلود تحقیق آرملات (کفپوش سخت صنعتی) با پاورپوینت

 

پاورپوینت آرملات (کفپوش سخت صنعتی)دسته

آرملات (کفپوش سخت صنعتی)
آرملات

آرملات یک لایه سخت کننده از کانسار‌های معدنی (سنگ‌های آذرین) و روان کننده‌ها و سیمان عیار بالا و افزودنی‌های مجاز  طی مراحل دقیق و کنترل شده است. که به صورت ملات بر روی بتن تازه ‌به ضخامت ۱ تا ۲ سانتیمتری اجرا می‌شود. و یک لایه مستحکم با مقاومت سایشی بالا بر روی بتن، جهت جلوگیری از سایش و سایر عوامل مخرب ایجاد می‌شود. آرملات ‌نوعی بتن پر مقاومت است که مقاومت خوبی در برابر سایش دارد.
‌آرملات از گرانول‌هایی با قطر ۷۵% تا ۱۰ میلیمتر و سختی ۶ تا ۸ در مقیاس موس (Mohs Scale) تولید می‌شود و تنها دارنده گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن و دارای استاندارد‌های ISO9001  است.
اجرای آرملات ‌بر روی بتن تازه‌ اگر بستر کار بتن قدیمی (اجرای آرملات بر روی بتن تازه  پس از گیرش اولیه و قبل از گیرش نهایی، چنانچه عمر بتن از ۱۲ ساعت بگذرد به آن بتن قدیمی اطلاق می‌شود) باشد لازم است ابتدا یک لایه میانی از بتن به ضخامت حداقل ۸ سانتیمتر روی بتن قدیمی ریخته شود. بستر اجرای آرملات باید تمیز و همچنین مستحکم باشد. و علاوه بر این نباید هیچ گونه مواد نظیر روغن و نفت و یا گرد و غبار بر روی سطح موجود باشد. از این رو نمی‌توان آرملات را بر روی سطوح موزاییک و آسفالت قدیمی پیاده سازی کرد. لازم به ذکر است که آرملات را نمی‌توان به عنوان یک جایگزین برای بتن در ساخت سازه مورد نظر دانست اما می‌توان میزان ضخامت آن را از بتن سازه کم کرد.



کاربران عزیز توجه داشته باشید هنگام دانلود فایل از مرورگر internet explorer استفاده نکنید ,vpn نیز غیر فعال باشد تا با مشکل روبه رو نشوید.

 

خرید

1 نظر

  1. نظرات کاربران:

       manicure در ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۸:۰۲
    Hey very interesting blog!


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >