کارآفرینان چینی بسوی جهانی شدن

کارآفرینان چینی بسوی جهانی شدن

کارآفرینان چینی بسوی جهانی شدن

کارآفرینان چینی بسوی جهانی شدندسته: مقالات isi
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 39 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 13

ترجمه مقاله کارآفرینان چینی بسوی جهانی شدن

قیمت فایل فقط 15,000 تومان

خرید

کارآفرینان چینی بسوی جهانی شدن

 

چکیده

چین ممکن است در نقطه اوج رشد جهانی انفجاری در پاسخ به تغییرات در اقتصاد جهانی و کاهش رشداقتصادی در داخل کشور باشد. صدها هزار نفر از شرکتهای کوچک و متوسط ​​چینی توسط دولت مرکزی و محلی تشویق به "جهانی شدن" میشوند.برای یک شرکت چینی، جهانی شدن نیاز به گسترش کسب و کار موجود در دیگر کشورها یا توسعه سرمایه گذاری های جدید با شرکای فعال در کشورهای دیگردارد. رشد انفجاری در چین ممکن است اما آن به یک استراتژی مناسب برای جهانی شدن بستگی دارد.

برای کشوری که به شدت خود را به عنوان مرکز تولید بین المللی میداند، جهانی شدن نیاز به یک تغییر در ظرفیت کارآفرینی آن دارد که تمرکز این مقاله نیز بر آن است. ما برای اولین بار به ارزیابی وضعیت فعلی در چین و تمرکز خود را در حال حاضر به درک کارآفرینی و ظرفیت و همچنین به عنوان انگیزه برای تغییر قرار میدهیم بعد ما در دیدگاه Kirznerian و Schumpeterian از کارآفرینی برای نشان دادن – جهانی شدن - کارآفرینان چینی از تاکید بر بهره برداری به ناکارآمدی قیمت گذاری پیش میرویم.

Chinese Entrepreneurs Go Global

Abstract

China may be on the tipping point of explosive global growth. In response to changes in the global economy and an economic slowdown domestically, hundreds of thousands of Chinese SMEs are being encouraged to “go global” by their central and local governments. To a Chinese company, going global requires the expansion of its existing business in other countries or the development of new ventures with partners operating in other countries. Explosive growth in China may be possible, but it will depend on an appropriate strategy for going global

قیمت فایل فقط 15,000 تومان

خرید

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >