پاورپوینت نظریه سازندگی یادگیری

پاورپوینت نظریه سازندگی یادگیری

پاورپوینت نظریه سازندگی یادگیری

پاورپوینت نظریه سازندگی یادگیریدسته: روان شناسی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 1565 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 40

پاورپوینت نظریه سازندگی یادگیری شامل 40 اسلاید است و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید

پاورپوینت نظریه سازندگی یادگیری

 

پاورپوینت نظریه سازندگی یادگیری شامل 40 اسلاید است و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

به باور پیروان نظریه سازندگی ، فرایند کسب دانش شامل استفاده از اطلاعات پراکنده به عنوان سنگ بناهای دانش و استخراج دانش تازه از میان آنهاست . به گفته ارمرود یادگیری در این نظریه عبارت است از فرایند ساختن یک دیدگاه کلی از جهان براساس اجزای اطلاعاتی فراوانی که درطول زمان به دست امده اند.

گودو برافی برای روشن ساختن مفهوم سازندگی در یادگیری مثالی زده اند به شرح ذیل:

فرض کنید چند نفر داستانی درباره کوهنوردانی که قله ای را فتح کرده اند مطالعه می کنند. هرکدام از آنها بر معانی و تلویحات متفاوتی تاکید می کند یکی از آنها بحث همکاری گروه را مطرح می کند. دیگری پیوند دوستی  را در موقعیت های خطرناک که مستحکم می شود را بیان می کند. نفر دیگر انگیزش و پیشرفت را مطرح می کند و یا فرد دیگر کاربرد شهامت و فنون کوهنوردی را درک می کند . درصورتی که داستان واحدی بوده که بازسازی آنان از این داستان بر معانی متفاوتی تاکید داشته است.

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >