آموزش صحیح نوشتن و صحیح خواندن به دانش آموزان و بهبود املا ی آنها
دسته بندی : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
توضیحات:
گزارش تخصصی املا درس فارسی با موضوع آموزش صحیح نوشتن و صحیح خواندن به دانش آموزان و بهبود املا ی آنها، در قالب فایل Word و در حجم 13 صفحه.
بخشی از متن:
نوشتن نخستین نشانة با سوادی است و اهمیت صحیح نوشتن کلمات به اندازه ای است که مردم عموماً غلط نوشتن کلمات را بارزترین نشانة بی سوادی می دانند ، اهمیت نوشتن و نیاز به صحیح نوشتن در ایجاد ارتباط با دیگران بر کسی پوشیده نیست . چرا که آدمی اجتماعی است و نمی تواند از ارتباط با افراد اجتماع صرف نظر کند و به ناچار جنبه هایی از شخصیتش در نوشته هایش مانند ، نامه های دوستانه و رسمی و تجاری و درخواست ها و مکاتبات ، جلوه می کند و از آنجا که بیشتر مشاغلی که افراد تحصیل کرده در اجتماع دارند به صحیح و دقیق نوشتن نیاز دارد . به همین جهت از ابتدای آموزش رسمی خواندن و نوشتن ، به کودکانمان می آموزیم که چگونه بنویسند و اقداماتی در این باره انجام می دهیم تا بتوانند آموخته های خویش را در هر موقعیتی به کار بندند . جامعه نیز از دانش آموزانی که در مدارس درس می خوانند انتظار دارند کلمات زبان رسمی خود را صحیح بنویسند و این انتظار به حق است و به جاست که وزارت آموز ش و پرورش از راه های مختلف برای رسیدن به این مقصود و برآوردن این انتظار اقدام کند.
فهرست مطالب:
چکیده
مبانی نظری گزارش
مقدمه
مشکل و بیان مسئله
نقاط ضعف
اهداف گزارش
روش های جمع آوری اطلاعات
راه های پیشنهادی
اقدامات اجرایی
نحوة اجرا
نقاط قوت و ارزیابی
نتیجه گیری
نتایج حاصل از اقدامات انجام شده
پیشنهادات
منابع
گزارش تخصصی املا درس فارسی با موضوع آموزش صحیح نوشتن و صحیح خواندن به دانش آموزان و بهبود املا ی آنها، در قالب فایل Word و در حجم 13 صفحه.
بخشی از متن:
نوشتن نخستین نشانة با سوادی است و اهمیت صحیح نوشتن کلمات به اندازه ای است که مردم عموماً غلط نوشتن کلمات را بارزترین نشانة بی سوادی می دانند ، اهمیت نوشتن و نیاز به صحیح نوشتن در ایجاد ارتباط با دیگران بر کسی پوشیده نیست . چرا که آدمی اجتماعی است و نمی تواند از ارتباط با افراد اجتماع صرف نظر کند و به ناچار جنبه هایی از شخصیتش در نوشته هایش مانند ، نامه های دوستانه و رسمی و تجاری و درخواست ها و مکاتبات ، جلوه می کند و از آنجا که بیشتر مشاغلی که افراد تحصیل کرده در اجتماع دارند به صحیح و دقیق نوشتن نیاز دارد . به همین جهت از ابتدای آموزش رسمی خواندن و نوشتن ، به کودکانمان می آموزیم که چگونه بنویسند و اقداماتی در این باره انجام می دهیم تا بتوانند آموخته های خویش را در هر موقعیتی به کار بندند . جامعه نیز از دانش آموزانی که در مدارس درس می خوانند انتظار دارند کلمات زبان رسمی خود را صحیح بنویسند و این انتظار به حق است و به جاست که وزارت آموز ش و پرورش از راه های مختلف برای رسیدن به این مقصود و برآوردن این انتظار اقدام کند.
فهرست مطالب:
چکیده
مبانی نظری گزارش
مقدمه
مشکل و بیان مسئله
نقاط ضعف
اهداف گزارش
روش های جمع آوری اطلاعات
راه های پیشنهادی
اقدامات اجرایی
نحوة اجرا
نقاط قوت و ارزیابی
نتیجه گیری
نتایج حاصل از اقدامات انجام شده
پیشنهادات
منابع
دسته بندی:علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
تعداد مشاهده: 96 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 13
حجم فایل:128 کیلوبایت
قیمت: 2,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
نوشتن دیدگاه