پاورپوینت کاربرد انگیزه‌های بیرونی

پاورپوینت کاربرد انگیزه‌های بیرونی

پاورپوینت کاربرد انگیزه‌های بیرونی

پاورپوینت کاربرد انگیزه‌های بیرونیدسته: علوم تربیتی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 1905 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 34

پاورپوینت کاربرد انگیزه‌های بیرونی شامل 34 اسلاید است و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

پاورپوینت کاربرد انگیزه‌های بیرونی

 

پاورپوینت کاربرد انگیزه‌های بیرونی شامل 34 اسلاید است و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مقدمه
انگیزه‌های بیرونی کاربردهای گسترده‌ای دارد، به عبارتی هر کجا که ایجاد یادگیری ، تغییر رفتار ، افزایش سطح عملکرد مدنظر باشد استفاده از اصول مربوط به انگیزه‌های بیرونی لازم به نظر می‌رسد. هر چند هر سه مورد فوق همپوشی گسترده‌ای با یکدیگر دارند، بطور مجزا مورد بحث قرار می‌گیرند.

کاربرد انگیزه‌ها بیرونی در امر یادگیری

در تمام مواردی و مباحثی که با اهداف یادگیری پیوند می‌خورند استفاده از مبحث انگیزش بیرونی معنی پیدا می‌کند. همچنانکه در آزمایشها و پژوهشهای مربوط به فرآیند یادگیری که به صورت تحقیقات اولیه در نظریه رفتارگرایی انجام می‌گرفت از مشوقها و پاداشهایی که سیستم انگیزشی فرد را فعال می‌سازد استفاده شده است. امرزه در بهبود فرآیند یادگیری به صورت عملی و کاربردی نیز از فعالسازی این سیستم بهره برده می‌شود. 

آموزش و پرورش

اساسی‌ترین نهادی است که با امر یادگیری ارتباط دارد. امروزه در این سیستم نیز به طور فزاینده‌ای از فعالسازی انگیزش بیرونی استفاده می‌شود. فرآیند نمره  دهی ، استفاده از جوائز و امتیازات ویژه در سطح کلاس ، مدرسه ، ناحیه ، استان ، کشوری ، نمونه بارز استفاده از انگیزه‌های بیرونی برای بالا بردن سطح یادگیری دانش آموزان و عملکرد آنهاست. 

 

و ...

فهرست مطالب

مقدمه
کاربرد انگیزه‌ها بیرونی در امر یادگیری
آموزش و پرورش
شیوه‌های تربیتی
کاربرد انگیزه‌های بیرونی در افزایش سطح عملکرد
کاربرد انگیزش بیرونی در تغییر رفتار
معایب و مزایای کاربرد انگیزه‌های بیرونی
پایان


عنوان : کاربرد انگیزه‌های بیرونی

فرمت : پاورپوینت

حجم : 1.86 مگابایت

تعداد صفحات : 34

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

پاورپوینت کاربرد انگیزه‌های بیرونی

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >