پاورپوینت جوش پذیری فولاد‌های ساختمانی

پاورپوینت جوش پذیری فولاد‌های ساختمانی

پاورپوینت جوش پذیری فولاد‌های ساختمانی

پاورپوینت جوش پذیری فولاد‌های ساختمانیدسته: عمران و ساختمان
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: 1907 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 30

پاورپوینت جوش پذیری فولاد‌های ساختمانی در 30 اسلاید برای کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما می توانید در صورت تمایل این پاورپوینت را دانلود نمایید

قیمت فایل فقط 6,500 تومان

خرید

پاورپوینت جوش پذیری فولاد‌های ساختمانی



جوش پذیری فولاد‌های ساختمانی

به طور کلی تمام فولاد‌های ساختمانی قابل جوشکاری با قوس الکتریکی هستند و میزان جوش پذیری هر کی از آنها بستگی به سهولت جوشکاری دارد. ولی یک فولاد وقتی درصد جوش پذیر تلقی می‌شود که جوشکاری آن به سهولت و بدون توسل به راه حل‌های خاص، انجام گیرد و درز جوش شده از هر لحاظ هم ارز مقطع دست نخورده مجاور خود باشد. جوش پذیری فولاد‌های ساختمانی کیفیت ذاتی است که از طرفی تابع ترکیب شیمیایی و کیفیت متالورژی فولاد و از طرف دیگر تابع ضخامت و‌رق‌های مورد اتصال و تشن‌هایی است که در موقع جوشکاری به وجود می‌آید.
عدم کفایت جوش پذیری به صورت ترک خوردگی فلز مبنا در مجاورت جوش درز ظاهر می‌شود. تمام فولادهای ساختمانی تحت شرایط مناسب، جوش پذیر هستند ولی بعضی از آنها برای انجام سریع جوشکاری مناسب‌تر هستند. در جوشکاری‌ ورق‌های ضخیم ترکیب شیمیایی آنها از لحاظ سرعت جوشکاری بسیار اهمیت دارد زیرا در جوشکاری این ورق‌ها از شدت جریان زیاد استفاده می‌شود که در نتیجه لبه‌های درز به مقدار زیادی ذوب شده وبا فلز مذاب حاصل از الکتورد مخلوط می‌شود.
البته فلز جوش را می‌توان از طریق کنترل ترکیب مغز الکترود کنترل نمود ولی فلز ورق مورد جوشکاری نیز باید ترکیب قابل قبولی داشته باشد.


مراحل جوش پذیری فولاد‌های ساختمانی

جوش پذیری فولاد‌های ساختمانی در سه مسئله زیر خلاصه می‌شود.
1- سهولت انجام جوشکاری
2- حصول کیفیت مطلوب در اتصال جوشی
3- ایجاد نکردن هزینه های اضافی

قیمت فایل فقط 6,500 تومان

خرید

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >