پاورپوینت هوش اخلاقی چیست

پاورپوینت هوش اخلاقی چیست

پاورپوینت هوش اخلاقی چیست

پاورپوینت هوش اخلاقی چیستدسته: روان شناسی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 1242 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 48

پاورپوینت هوش اخلاقی چیست شامل 48 اسلاید است و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید

پاورپوینت هوش اخلاقی چیست

 

پاورپوینت هوش اخلاقی چیست شامل 48 اسلاید است که با پاورپوینت 2016 طراحی شده است وقابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد.  در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه


هوش اخلاقی چیست؟ و چگونگی پرورش آن در کودکان
ما چگونه به کودکانمان درست و غلط را آموزش می دهیم ؟
آنها چگونه و از کجا دلسوزی ،مهربانی و دیگر ارزش های اخلاقی مهم را یاد می گیرند؟
آیا روش های علمی وجود دارد تا والدین جهت شکل دهی ویژگیهای کودکانشان ،از آنها بهره گیرند؟

اینها برخی از سوالاتی هستند که معمولا به ذهن والدین و دست اندرکاران پرورش و تربیت کودکان می رسد، به همین جهت ابتدا به اختصار نظرات برخی از مولفان و نظریه پردازان را مرور کرده و در پایان به ارائه چند راهکار ساده خواهیم پرداخت .

یکی از ابعاد رشد و تحول ، که از دوران کودکی تا سال های بزرگسالی ،در کنار دیگر ابعاد رشد شکل می گیرد،رشد اخلاقی کودکان است .وقتی مردم درباره رشد اخلاقی صحبت می کنند، آنها به رفتار و نگرش های خودشان نسبت به سایر مردم در جامعه اشاره دارند،به عبارتی آنها به پیروی ما از هنجارهای اجتماعی ،مقررات و قوانین ،عرف و آداب و رسوم توجه می کنند
هوش اخلاقی موضوع تقریبا جدیدی است. همان طور که هوش هیجانی و هوش شناختی با یکدیگر فرق دارد، هوش اخلاقی هم یک هوش کاملا مجزاست.

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

پاورپوینت هوش اخلاقی

 

 

ادامه مطلب - دانلود 

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >