بدون عنوان

بدون عنوان

پاورپوینت آسفالت حفاظتی ریزدانه

پاورپوینت آسفالت حفاظتی ریزدانهدسته: عمران و ساختمان
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: 1705 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 35

پاورپوینت آسفالت حفاظتی ریزدانه در 35 اسلاید برای کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما می توانید در صورت تمایل این پاورپوینت را دانلود نمایید

قیمت فایل فقط 7,500 تومان

خرید

پاورپوینت آسفالت حفاظتی ریزدانه

 

آسفالت حفاظتی ریزدانه

رفتار یک روسازی به شرایط ساختاری و عملکردی آن بستگی دارد. عملکرد روسازی نیز به ظرفیت و قدرت تحمل بار روسازی و بستر راه وابسته است. شرایط عملکردی یک جاده شرایطی است که بهره بردار، ضمن احساس راحتی و ایمنی از یک نقطه به نقطه دیگر مسیر با سرعت مناسب حرکت کرده و هزینه‌ها نیز در حد قابل قبول باشد.
با انجام عملیات نگهداری پیشگیرانه و بکارگیری روش‌های ترمیم سطح روسازی ضمن حفظ شرایط عملکردی، کیفیت بهره برداری نیز بهبود یافته و با ارائه راه حل‌های کم هزینه، بهر‌ه‌وری روسازی افزایش می‌یابد. این روش‌ها باید توسط مدیران و مهندسین در زمان انتخاب استراتژی بهسازی مورد ملاحظه قرار گیرند. روسازی‌هایی که وضعیت موجود آنها توان تحمل بار ترافیک طراحی شده را داشته ولی نیاز به اصلاح سطح رویه دارند، لازم است با آسفالت‌های حفاظتی مورد بهسازی قرار گیرند.
بعنوان یکی از روش‌های نوین مرمت (Microsurfacing)، مخلوط آسفالت حفاظتی ریزدانه رویه‌های آسفالتی از سال ۱۹۸۰ مورد استفاده قرار گرفته است. این آسفالت یک نوع رویه حفاظتی است که از قیر امولسیونی پلیمری، مصالح سنگی صددرصد شکسته، فیلر معدنی، آب و سایر افزودنی‌های کنترل کننده تشکیل شده است. در صورتی که این آسفالت به خوبی طراحی شده و با تجهیزات مناسب اجرا شود نتایج خوبی در اصلاح خصوصیات اصطکاکی سطح رویه خواهد داشت. همچنین قادر است اثرات شیارهای چرخ‌ها را اصلاح کرده و ناهمواری‌های سطحی را به حداقل رساند. در این تحقیق سعی شده‌ تا ضمن معرفی این نوع آسفالت حفاظتی، پارامترهای مؤثر بر روش طرح و اجرای آن بررسی شود.

 

توضیحات بیشتر

1 نظر

  1. نظرات کاربران:

       linncrisalli.blogas.lt در ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۶:۲۳:۵۷
    Hey! I know this is somewhat off topic but I was wondering
    if you knew where I could get a captcha plugin for my comment
    form? I'm using the same blog platform as yours and I'm having difficulty finding one?
    Thanks a lot!


    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >