پروژه تجزیه و تحلیل سیستم تاکسی تلفنی با Rational Rose

پروژه تجزیه و تحلیل سیستم تاکسی تلفنی با Rational Rose

پروژه تجزیه و تحلیل سیستم تاکسی تلفنی با Rational Rose

در این  پروژه سیستم تاکسی تلفنی را مورد بررسی قرار می دهیم.

تحلیل این سیستم با استفاده از نرم افزار  Rational Rose انجام شده است، مراحل  کار در این سیستم بدین صورت است که مشتری با آژانس تماس برقرار کرده و در خواست ماشین می کند در صورت دارا بودن کد اشتراک ماشین فرستاده می شود در غیر این صورت با ثبت آدرس و تحویل به راننده ,راننده اقدام به فعالیت می کند. در صورت هر گونه تأخیر یا بروز مشکل می توانند به مدیر آژانس مراجعه یا تماس حاصل نمایند.

زبان مدل سازی یکنواخت (Unified Modeling Language) یا UML یک زبان مدل سازی است که برای تحلیل و طراحی سیستم های شی گرا به کار می‌رود. UML یک زبان ویژوال است که می تواند برای توسعه سیستم های نرم افزاری به کار رود. یک زبان تعیین مشخصات است. واژه “زبان” ممکن است برای افراد گیج کننده باشد. زبانی مثل زبان محاوره انسان نیست، و یک زبان برنامه سازی نیز نیست. اما هم چون این دو زبان مجموعه ای از قوانین دارد که چگونگی کاربرد آن را مشخص می کند.

دراین پروژه به تجزیه و تحلیل سیستم شی گراء ثبت نام تاکسی تلفنی پرداخته شده و نمودارهای مربوطه  طراحی و با توضیحات کامل پیاده سازی شده است.

 

 

خرید و دانلود محصول

 

1396/03/04


rs , Rational Rose , تجزیه , تحلیل , تاکسی , تلفنی , تاکسی تلفنی , فایل , پروژه , uml , نمودار , class diagram , use case , activity , مهندسی , نرم افزار , مهندسی نرم افزار , دانشگاه , کامپیوتر , کارشناسی , ارشد , بررسی , پشتیبانی , خرید , رشنال روز


تعداد صفحات : 20 | دارای نمودار های : usecase,class,collabriton,sequence,... | دارای فایل : تحلیل و ریسک و فرهنگ نامه و ... |

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >