پاورپوینت میانقاب‌ های غیر سازه ای

پاورپوینت میانقاب‌ های غیر سازه ای

پاورپوینت میانقاب‌ های غیر سازه ای

پاورپوینت میانقاب‌ های غیر سازه ای دسته: عمران و ساختمان
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 838 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 26

پاورپوینت میانقاب‌های غیر سازه‌ای شامل 26 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران وساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن ن

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

پاورپوینت میانقاب‌ های غیر سازه ای

 

پاورپوینت میانقاب‌های غیر سازه‌ای شامل 26 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران وساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.




مقدمه:

در صورتی که میانقاب به قاب متصل باشد باید اثرات میانقاب بر سازه و مقاومت میانقاب را برای تحمل نیروهای وارده کنترل نمود. برای آن که سازه مستقل از میانقاب کنترل شود یا به عبارتی اثرات اندرکنش قاب و میانقاب در محاسبات لحاظ نشود باید میانقاب از قاب جدا شود. در صورت جدا نمودن میانقاب از قاب با توجه به مقاومت داخل صفحه میانقاب‌ها و عدم اعمال نیرویی از قاب به میانقاب‌، میانقاب در داخل صفحه خود دچار خسارت نمی‌شود.




فهرست:

مقدمه
میانقاب‌های غیر سازه‌ای
انواع میانقاب‌های غیر سازه‌ای
انواع مصالح گسسته
‌میانقاب با مصالح پیوسته

.

عنوان: میانقاب‌های غیر سازه‌ای

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 26 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >