دانلود ترجمه مقاله isi عمران گرایش مدیریت ساخت

ترجمه مقاله isi عمران گرایش مدیریت ساخت

این فایل حاوی مقاله انگلیسی به همراه ترجمه کامل آن می باشد. چکیده در زیر آمده است

داوری یا حکمیت در کویت :

 

بررسی شیوه های کنونی و پیشنهاداتی

 برای پیشرفت و توسعه

 

چکیده

در صنعت ساخت و ساز ، مشاجرات حتمی هستند . نزاع های قرارداد که از اسناد مشاجره انگیز قرارداد ، تغییرات در حوزه اصلی کار یا نقص قرارداد ناشی می شوند . داوری یک روش حل و فصل دیگر است که در ساخت و سازهای بین المللی به خاطر صرفه جویی در وقت و پول و جلوگیری از دعوی قضایی تحت قوانین خارجی اتخاذ می شود . مقاطعه کاران و سرمایه گذران غربی از واردشدن به قراردادها با مالکان خاوران میانه و سازمان های دولتی واهمه دارند ، مخصوصاً وقتی که از کاربرد قوانین ملی داخلی و حوزه قضایی قید می شوند . علاوه بر این ، سؤالات در مورد حقوق مقاطعه کاران خارجی و اعتبار مشروط قراردادی خاص برای حل و فصل مشاجره در دادگاه های محلی و توانایی آن ها در استفاده از داوری برای حل و فصل مشاجرات صحبت به عمل می آید .

این مقاله مفهوم داوری را به عنوان یک روش حل و فصل مشاجره و کاربرد آن را در صنعت ساخت و ساز ویت مورد بررسی قرار می دهد . این مقاله بر قانون داوری کویت تمرکز دارد و روال های فعلی را تحت این قانون مورد بررسی قرار می دهد و یک نظام داوری قطعی را برای دولت کویت توصیه می کند . داده ها نشان می دهند که استفاده از دعوای قضایی برای حل و فصل پرونده ها خیلی فراتر از حد داوری است .

تعداد متوسط مشاجرات حل و فصل شد ، سالانه که از داوری قضایی استفاده می کنند 5/4 است ، که بیشتر از 39% همه پرونده های حل و فصل شده با استفاده از داوری داخلی و دعاوی قضایی برای سالهای 2006 تا 2011 نمی شود . تعداد متوسط مشاجرات حل و فصل شده با استفاده از داوری بین المللی که یک طرف آن کویت باشد 6 مورد است ، که نشانگر 1% داوری بین المللی از دعاوی قضایی است که بیشتر از 55/0 % برای سالهای 2006 تا 2011 نمی شود . تعداد متوسطمشاجرات حل و فصل شده با استفاده از داوری بین المللی با همه طرفین از کویت 33/5 است که نشان دهنده درصدی از داوری بین المللی برای دعاوی است که بیشتر از 46/0% برای سال های 2006 تا 2011 نمی شود . تعداد متوسط مشاجرات حل و فصل شده با استفاده از دعاوی 67/156 و 1 برای سالهای 2006 تا 2011 است .

زمان مورد نیاز برای حل مشاجره با استفاده از دعاوی قضایی بطور متوسط 5/5 سال بود ؛ اما ، میانگین زمانی مورد نیاز برای حل مشاجرات با استفاده از داوری قضایی 84/8 ماه بود . میانگین زمان مورد نیاز برای حل یک کشمکش 3 تا 6 ماه است . اکثر پرونده های کویتی با استفاده از دعاوی قضایی حل و فصل می شوند . آمار بدست آمده برای این تحقیق نشان می دهند که استفاده محدودساز داوری داخلی و بین المللی در مقایسه با دعاوی قضایی شده است که نشان می دهد که نیاز به توسعه قانونگذاری فعلی و شیوه های مربوط به داوری در کویت است .

خرید و دانلود محصول

 

1396/03/13 داوری بین المللی , داوری در کویت , ادعاها , داوری در خاور میانه , داوری قضایی

لینک محصول

http://archkala.zepo.ir/post/83368

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >