پاورپوینت روانشناسی کشتار

پاورپوینت روانشناسی کشتار

پاورپوینت روانشناسی کشتار

پاورپوینت روانشناسی کشتار دسته: روان شناسی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 986 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 48

پاورپوینت روانشناسی کشتار شامل 48 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

پاورپوینت روانشناسی کشتار

 

پاورپوینت روانشناسی کشتار شامل 48 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

کلاوس تِوِلایت (Klaus Theweleit)، نویسنده و منتقد آلمانی، در کتاب جدیدش «خنده‌جنایتکاران» توضیح می‌دهد که چرا آندرس برینگ بریویک، عامل کشتار گروهی در نروژ مدامنیشخند می‌زد و لذت بردن از کشتن هیچ ربطی به دین عاملان آن ندارد و برای رفع خشونت بایدمناسبات خشونت‌زا را از میان برداشت.

مجرمان می‌خندند. ‌آن‌ها لبخند و گاهی نیشخند هم می‌زنند. گاهی درست بعد از ارتکاب یک جرم، گاهی هنگام انجام آن یا ابتدا بسیار دیرتر خنده بر لبان‌شان نقش می‌بندد. وقتی آندرس برینگ بریویک در ۲۲ ژوئیه سال ۲۰۱۱ در جزیره اوتویا نزدیک اسلو، پایتخت نروژ، ظرف یک ساعت ۶۹ نفر را در تیراندازی کشت، بعضی از جوانانی که برای نجات از حمله‌ او به درون آب می‌پریدند، می‌توانستند صدای قهقه‌‌اش را بشنوند.

به گفته شاهدان او فریاد می‌زده: «‌از دست من راه فراری ندارید!» و وقتی تیرش به کسی می‌خورده، مثل تماشاگران مسابقه‌ فوتبال موقعِ گل زدنِ بازیکنان نعره می‌کشیده: «همینه!‌» او بعدها هنگام حضور در برابر دادگاه همچنان به تکرار نیشخندهایش ادامه می‌داد.

وکیل‌ها، قاضیان پرونده، روزنامه‌نگاران، روانپزشکان قانونی و حاضران دادگاه، همه با پوزخند او مشکل داشتند. همان نیشخندی که گاهی تجسم بدطینتی بود و گاهی آن‌گونه که یکی از گزارشگران دادگاه زمانی نوشته بود به او کمک می‌کرد «پلیدی شخصیت‌‌اش محو شود».

بریویک

بریویک در توضیح دلایل خنده‌ مداوم خود گفته بود به روانپزشکانی می‌خندد که او را گرفتار «عدم تعادل روانی» اعلام کرده‌اند.

اما این چه نوع‌ خنده‌ای است و خنده‌ جنایتکارانه چه ویژگی‌ای دارد؟

کلاوس تولایت، نویسنده کتاب معروف «تخیلات مردانه»، کارشناس این مسأله است. «خنده جنایتکاران: روان‌نگاری لذت کشتن» عنوان کامل کتاب جدید اوست که در آوریل ۲۰۱۵ در انتشارات «رزیدنتس‌» آلمان منتشر شده است. تِوِلایت در مورد این کتاب می‌گوید:‌ «این کتاب تلاشی‌ است برای ترسیم و روان‌نگاری لذت کشتن است

و ...

فهرست مطالب

مقدمه
بریویک
آن‌چه نازی‌ها و جهادی‌ها را پیوند می‌دهد
لذت کشتن
دین و لذت قتل
فرهنگ سلطه‌ مردانه
پایان

 

عنوان : روانشناسی کشتار

فرمت : پاورپوینت

حجم : 1 مگابایت

تعداد صفحات : 48

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

پاورپوینت روانشناسی کشتار

برچسب ها : پاورپوینت روانشناسی کشتار , پاورپوینت روانشناسی کشتار , دانلود پاورپوینت روانشناسی کشتار , پاورپوینت روانشناسی کشتار چیست , دانلود پاورپوینت روانشناسی کشتار چیست , دانلود روانشناسی کشتار , روانشناسی کشتار , روانشناسی اجتماعی , پاورپوینت روانشناسی اجتماعی , تحقیق روانشناسی کشتار , دانلود تحقیق روانشناسی کشتار , پروژه روانشناسی کشتار , دانلود پروژه روانشناسی کشتار , روانشناسی , دانلود پاور

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >