پاورپوینت اختلال شخصیت اسکیزوتایپال

پاورپوینت اختلال شخصیت اسکیزوتایپال

پاورپوینت اختلال شخصیت اسکیزوتایپال

پاورپوینت اختلال شخصیت اسکیزوتایپال دسته: روان شناسی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 1013 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 54

پاورپوینت اختلال شخصیت اسکیزوتایپال شامل 54 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

پاورپوینت اختلال شخصیت اسکیزوتایپال

 

پاورپوینت اختلال شخصیت اسکیزوتایپال شامل 54 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

شخصیت اسکیزوتایپال سر، واژه یی گزیده و گویا برای عجیب و غریب ترین شخصیت دیده شده در اجتماع آدمیان است. به ترتیب حرف های این سرواژه نماد اندیشه جادویی، دوره های روان پریشی گذرا (میکروسایکوز)، پندارهای غریب و شگفت انگیز، افکار انتساب به خود، فریفتار ها و خطاهای ادراکی (ایلوژن ها)، واقعیت زدودگی (مسخ واقعیت) و افسردگی های شدید هر از گاه هستند که در کنار افکار بدبینانه و تنهایی گزینی دیده شده در شخصیت های «کلاستر (دسته) آ» بیانگر مهم ترین ویژگی های زندگی هر روزه شخصیت اسکیزوتایپال هستند.    

شرح :
افراد دارای اختلال شخصیت اسکیزوتیپال راحتتر هستند که در خود و دور از دیگران باشند، تا اینکه یاد بگیرند روابط بین فردی معناداری داشته باشند. 
این ترجیحِ انزوا، در ادراکات تحریف شده در مورد چگونگی رخدادِ روابط بین فردی، شرکت می کند.
 این افراد در پیرامون زندگی باقی می مانند و اکثرا به سمت فعالیت های بدون هدف با روابط کم و بی معنی با دیگران (اگر روابطشان بیش از هیچ باشد) انحراف پیدا می کنند.

فردی که دارای اختلال شخصیت اسکیزوتیپال است، رفتارهای عجیب و غریبی دارد و می اندیشد که اکثرا دیگران او را به عنوان یک فرد عجیب، غیر قابل پیش بینی و نامانوس می بینندآنها در هنگام لزوم با دوره های کوتاهی از روان رنجوری شناخته می شوند.
گفتار آنها ،هنگامی که منسجم باشد، به عنوان گفتاری متمرکز بر جزئیات بی ارزش شناخته می شود. فرآیند تفکر در اسکیزوتایپ ها شامل افکار جادویی، سوء ظن، و وهم است.
 طرح های تفکر آنها بر این باور استوار است که اسکیزوتیپال بودن راهی ناهشیار برای کنار آمدن با اضطراب اجتماعی ست. در حد یکسانی، رفتار آنها از انزوای اجتماعی و داشتن دیدگاه تحریف شده از روابط بین فردی، ریشه می گیرد.

 

و ...

فهرست مطالب

مقدمه

شرح
علل
نشانگان
معیارهای تشخیصی اختلال شخصیت اسکیزوتایپال 
آمارها

تشخیص
عوارض 
آیا اختلال شخصیت اسکیزوتایپال قابل درمان است ؟
- روشهای درمان بیماری 
داروها
بهبود
پیشگیری
پایان

عنوان : اختلال شخصیت اسکیزوتایپال

فرمت : پاورپوینت

حجم : 1 مگابایت

تعداد صفحات : 54

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

پاورپوینت اختلال شخصیت اسکیزوتایپال

برچسب ها : پاورپوینت اختلال شخصیت اسکیزوتایپال , پاورپوینت اختلال شخصیت اسکیزوتایپال , دانلود پاورپوینت اختلال شخصیت اسکیزوتایپال , پاورپوینت اختلال شخصیت گسیخته ‌گون , دانلود پاورپوینت اختلال شخصیت گسیخته ‌گون , دانلود اختلال شخصیت اسکیزوتایپال , اختلال شخصیت اسکیزوتایپال , روانشناسی اجتماعی , پاورپوینت روانشناسی اجتماعی , تحقیق اختلال شخصیت اسکیزوتایپال , دانلود تحقیق اختلال شخصیت اسکیزوتایپال , پروژه ا

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >