پاورپوینت اختلال شخصیت افسرده

پاورپوینت اختلال شخصیت افسرده

پاورپوینت اختلال شخصیت افسرده

پاورپوینت اختلال شخصیت افسرده دسته: روان شناسی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 1054 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 42

پاورپوینت اختلال شخصیت افسرده شامل 42 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

پاورپوینت اختلال شخصیت افسرده

 

پاورپوینت اختلال شخصیت افسرده شامل 42 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

مشخصه افراد مبتلا به اختلال شخصیت افسرده وجود صفات مادام العمری در طیف افسردگی است. اینها افرادی بدبین، بی لذت، وظیفه شناس، مردد به خود و به نحوه ی مزمن ناشادند. این اختلال به تازگی جزء طبقات DSM-IV-TR قرار گرفته است،‌ اما شخصیت مالیخولیایی (ملانکولیک) را روانپزشکان اروپایی اوایل قران بیستم نظیر ارنست کرچمر هم ذکر کرده بودند.

همه گیر شناسی
از آنجا که اختلال شخصیت افسرده طبقه جدیدی است،‌داده همه گیر شناسانه ای هنوز در دست نیست. اما با توجه به میزان شیوع اختلالات افسردگی در کل جمعیت به نظر می رسد که اختلال شخصیت افسرده هم شایع باشد، در مرد و زن به یک اندازه پیدا شود،‌و در خانواده هایی روی دهد که در آنها اختلالات افسردگی یافت می شود.

و ...

فهرست مطالب

مقدمه

همه گیر شناسی

سبب شناسی

تشخیص و خصایص بالینی

تشخیص افتراقی

سیر و پیش آگهی

درمان

پایان

 

عنوان : اختلال شخصیت افسرده

فرمت : پاورپوینت

حجم : 1.03 مگابایت

تعداد صفحات : 42

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

پاورپوینت اختلال شخصیت افسرده

برچسب ها : پاورپوینت اختلال شخصیت افسرده , پاورپوینت اختلال شخصیت افسرده , دانلود پاورپوینت اختلال شخصیت افسرده , پاورپوینت افسردگی چیست , دانلود پاورپوینت افسردگی چیست , دانلود اختلال شخصیت افسرده , اختلال شخصیت افسرده , روانشناسی اجتماعی , پاورپوینت روانشناسی اجتماعی , تحقیق اختلال شخصیت افسرده , دانلود تحقیق اختلال شخصیت افسرده , پروژه اختلال شخصیت افسرده , دانلود پروژه اختلال شخصیت افسرده , روانشن

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >