پاورپوینت اختلال شخصیت پرخاشگر منفعل

پاورپوینت اختلال شخصیت پرخاشگر منفعل

پاورپوینت اختلال شخصیت پرخاشگر منفعل

پاورپوینت اختلال شخصیت پرخاشگر منفعل دسته: روان شناسی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 1434 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 42

پاورپوینت اختلال شخصیت پرخاشگر منفعل شامل 42 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

پاورپوینت اختلال شخصیت پرخاشگر منفعل

 

پاورپوینت اختلال شخصیت پرخاشگر منفعل شامل 42 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

مشخصه فرد مبتلا به اختلال شخصیت پرخاشگر منفل عبارت است از مانع تراشی و کارشکنی، تعلل و مسامحه،‌ لجبازی و ناکارآمدی به شکل پنهان.این رفتار تظاهر یک پرخاشگری زیر بنایی است که به طریقی منفعلانه ابراز می شود. در DSM-IV-TR ،‌ این اختلال را به نام اختلال شخصیت منفی کار (negativistic) نیز خوانده اند.

همه گیر شناسی
هیچ گونه اطلاعاتی در مورد همه گیر شناسی این اختلال در دست نیست. نسبت جنسی، الگوی خانوادگی،‌ و میزان شیوع آن را نیز به قدر کافی بررسی نکرده اند.

تشخیص
ملاک های تشخیصی مربوط به اختلال شخصیت پرخاشگر منفعل، در زیر ارائه شده است.

الف)‌  داشتن مواضعی منفی گرایانه و مقاومتی منفعلانه در برابر ملزومات عملکرد با کفایت، به صورت الگویی نافذ و فراگیر که از اوایل بزرگسالی شروع شده باشد و در زمینه های مختلفی به چشم آید،‌که علامت اش وجود لااقل چهار تا از موارد زیر است:

و ...

فهرست مطالب

مقدمه

همه گیر شناسی

تشخیص

خصایص بالینی

تشخیص افتراقی

سیر و پیش آگهی

درمان

پایان

 

عنوان : اختلال شخصیت پرخاشگر منفعل

فرمت : پاورپوینت

حجم : 1.40 مگابایت

تعداد صفحات : 42

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

پاورپوینت اختلال شخصیت پرخاشگر منفعل

برچسب ها : پاورپوینت اختلال شخصیت پرخاشگر منفعل , پاورپوینت اختلال شخصیت پرخاشگر منفعل , دانلود پاورپوینت اختلال شخصیت پرخاشگر منفعل , پاورپوینت پرخاشگری منفعلانه چیست , دانلود پاورپوینت پرخاشگری منفعلانه چیست , دانلود اختلال شخصیت پرخاشگر منفعل , اختلال شخصیت پرخاشگر منفعل , روانشناسی اجتماعی , پاورپوینت روانشناسی اجتماعی , تحقیق اختلال شخصیت پرخاشگر منفعل , دانلود تحقیق اختلال شخصیت پرخاشگر منفعل , پروژه

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >