پاورپوینت فوبیا و درمان آن

پاورپوینت فوبیا و درمان آن

پاورپوینت فوبیا و درمان آن

دسته: روان شناسی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 1264 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 36

پاورپوینت فوبیا و درمان آن شامل 36 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

پاورپوینت فوبیا و درمان آن

 

پاورپوینت فوبیا و درمان آن شامل 36 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

فوبیا را از دیدگاه های مختلفی می توان بررسی کرد تا افرادی که از نوعی ترس شدید رنج می برند بتوانند تا حدودی ریشه این ترس را در خود بیابند. هرچند که معمولا نمی توان فوبیا را به تنهایی درمان کرد و همراهی یک درمانگر حاذق با بیماری ضروری است.

فوبیا از نظر رفتاردرمانی به چه حالتی می گویند؟

فوبی، ترس پایدار از یک موقعیت به خصوص است که میزان درس با میزان خطرناک بودن آن موقعیت تناسبی ندارد. کسانی که به فوبی مبتلا هستند، می دانند که این ترس غیرمنطقی است؛ حتی اکثرا می دانند که این ترس از کجا شروع شده است؛ مثلا کسی که فوبی حیوانات دارد، فقط از همان حیوان خاص می ترسد و ممکن است از حیوان د یگری نترسد.

در اکثر انواع فوبی شرایط به گونه ای است که معمولا فرد در دیگر قسمت های زندگی اش مشکلی ندارد و زندگی نرمالی دارد، اما وقتی با آن موضوع مواجه می شود، ترس را تجربه می کنند و علائمی را نشان می دهد. فوبی انواع مختلفی دارد مثل فوبی حیوانات، فوبی موضوعات بی جان مثل ارتفاعات و فضاهای بسته. ترس از بیماری و مرگ و نیز فوبی خون و فوبی های اجتماعی.

 

و ...

فهرست مطالب

مقدمه

فوبیا از نظر رفتاردرمانی به چه حالتی می گویند؟
علائم فوبیا چیست؟
از نظر رفتاردرمانی ریشه فوبیا در چیست؟
آیا فوبیا می تواند موجب بروز علائم شود
آیا ممکن است فوبی برگردد؟
چه چیزی زمینه ساز ایجاد فوبیا می شود؟
آیا همه ترس ها بد هستند و باید درمان شوند؟

درمان فوبیا چیست؟
درمان فوبی آمپول چگونه است؟

پایان

 

عنوان : فوبیا و درمان آن

فرمت : پاورپوینت

حجم :  1.23 مگابایت

تعداد صفحات : 36

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

پاورپوینت فوبیا و درمان آن

برچسب ها : پاورپوینت فوبیا و درمان آن , پاورپوینت فوبیا و درمان آن , دانلود پاورپوینت فوبیا و درمان آن , پاورپوینت فوبیا چیست , دانلود پاورپوینت فوبیا چیست , پاورپوینت اختلال هراس چیست , دانلود پاورپوینت اختلال هراس چیست , دانلود فوبیا و درمان آن , فوبیا و درمان آن , تحقیق فوبیا و درمان آن , دانلود تحقیق فوبیا و درمان آن , پروژه فوبیا و درمان آن , دانلود پروژه فوبیا و درمان آن , روانشناسی , دانلود پ

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >