پاورپوینت اصل تقویت مثبت چیست

پاورپوینت اصل تقویت مثبت چیست

پاورپوینت اصل تقویت مثبت چیست

پاورپوینت اصل تقویت مثبت چیست دسته: روان شناسی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 1464 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 36

پاورپوینت اصل تقویت مثبت شامل 36 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد

قیمت فایل فقط 7,900 تومان

خرید

پاورپوینت اصل تقویت مثبت

 

پاورپوینت اصل تقویت مثبت شامل 36 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

اگر در یک اصل به نام اصل تقویت ، یک طرف قضیه محرک و طرف دیگر پاسخ این قضیه باشد، رابطه بین محرک و پاسخ زمانی تقویت می‌شود که وارد عمل شود و حالت خوشایند به دنبال آورد. اگر این واسطه خوشایند به دنبال نیاید رابطه تضعیف خواهد شد. ثراندایک این قانون را تحت عنوان اثر پاداش تحلیل می‌کند. ثراندایک اولین آزمایشاتش را روی حیوانات انجام داد.

کار او بسیار ساده بود ، بدین ترتیب که گربه‌های گرسنه را در جعبه‌هایی نگه می‌داشت و مقداری غذا در بیرون از جعبه می‌گذاشت ، جعبه‌ها طوری ساخته شده بودند که با یک عمل مکانیکی باز می‌شدند.

در یکی از جعبه‌ها گربه می‌بایستی اهرامی را فشار می‌داد، در جعبه دیگر می‌بایستی حلقه یک طناب را می‌کشید و همینطور جعبه‌های دیگر که هر یک به نحوی باز می‌شد. در هر جعبه ، سرعت یادگیری عبارت بود از زمان صرف شده برای خروج گربه از آن ، ثراندایک با در نظر گرفتن گربه‌های مورد آزمایش خود ، به این نتیجه رسید که یادگیری آنها بسیار مکانیکی است و کمتر نشانه‌ای از هوش و استدلال در بردارد.

وقتی حیوان در حال یادگیری پاسخ است خطاهای زیادی مرتکب می‌شود اما این خطاها نه به حافظه سپرده می‌شوند و نه تکرار می‌شوند . هر اندازه یک خطا بیشتر تکرار شود به همان اندازه کمتر شانس خواهد داشت که دوباره ظاهر شود. ثراندایک از نقش عامل دیگری نیز کمک گرفته و آن اثر پاداش است.

 

و ...

فهرست مطالب

مقدمه
تقویت کننده‌های مثبت و منفی
تقویت کننده‌های اولیه و ثانویه
اصل تقویت مثبت برای کودکان
انواع تقویت کننده برای کودکان و نوجوانان
پایان

عنوان : اصل تقویت مثبت

فرمت : پاورپوینت

حجم :  1.43 مگابایت

تعداد صفحات : 36

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

پاورپوینت اصل تقویت مثبت چیست

برچسب ها : پاورپوینت اصل تقویت مثبت چیست , پاورپوینت اصل تقویت مثبت چیست , دانلود پاورپوینت اصل تقویت مثبت چیست , دانلود اصل تقویت مثبت چیست , اصل تقویت مثبت چیست , تحقیق اصل تقویت مثبت چیست , دانلود تحقیق اصل تقویت مثبت چیست , پروژه اصل تقویت مثبت چیست , دانلود پروژه اصل تقویت مثبت چیست , روانشناسی , دانلود پاورپوینت , دانلود روانشناسی , دانلود پاورپوینت روانشناسی

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >