دانلود ترجمه مقاله پیچیدگی یا سادگی؟ طراحی محصول برای نمایش تبلیغات بازار آنلاین

دانلود ترجمه مقاله پیچیدگی یا سادگی؟ طراحی محصول برای نمایش تبلیغات بازار آنلاین

مقاله با ترجمه Complexity or simplicity ? Designing product pictures for advertising in  online marketplaces

پیچیدگی یا سادگی؟ طراحی محصول برای نمایش تبلیغاتبازار آنلاین

مقاله تبلیغات و برند جدید 2016 با ترجمه فارسیبا ترجمه فارسی و تایپ انگلیسی در فایل ورد + فایل پی دی افاین مقاله با نرم افزار ترجمه شده است ولی  خیلی خوب ترجمه شده. a b s t r a c t

چکیده

در بازار های آنلاین، بسیاری از فروشندگان اطلاعات محصول و خدمات را به طور مستقیم در تصاویر تولید شده برای اهداف تبلیغاتی برجسته می کنند. چنین استراتژی پیچیدگی بصری تصویر را افزایش می دهد و اطلاعات بیشتری را برای حصول اطمینان از تصمیم گیری خریداران فراهم می کند. با این حال، هنگامی که سایر فروشندگان روش مشابهی را برآورده می کنند، یک تصویر مشخص شده به اندازه کافی قابل توجه نیست که بتوان آن را متوجه کرد. برای این موضوع، مفهوم کنتراست پیچیدۀ معرفی شده است. در ادبیات، توجه قبلی در رابطه با ارتباط بین بصری پیچیدگی و پیچیدگی کنتراست. این تحقیق یک مدل نظری را برای توضیح تأثیرات پیچیدگی تصویری و کنتراست پیچیدگی در دلپذیری خریداران در خرید ارائه می دهد، در حالی که روانشناسی ادراکی و مفهومی به عنوان واسطه ها عمل می کند. نتایج یک آزمایش آزمایشگاهی نشان می دهد که اثر کنجکاوی کنتراست پیچیدگی و پیچیدگی بصری نشان می دهد که خریداران به وسیله آشکار شدن یک تصویر محصول، به جای اطلاعاتی که از طریق یک تصویر محصول منتقل می شود، زمانی که بصری غریب به اتفاق می شود، بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرد.

 

 

In online marketplaces, many sellers highlight product and service information directly with in product pictures for advertising purposes. Such a strategy increases the visual complexity of the picture and provides more information to support buyers’ judgment. However, when other sellers adopt the same method, a given picture will not be conspicuous enough to be noticed .To address this issue , the concept of complexity contrast is introduced .No prior attention has been paid in literature to the interplay be - tween visual complexity and complexity contrast. This research proposes a theoretical model to explain the influences of visual complexity and complexity contrast on buyers’ pleasantness in shopping, while perceptual and conceptual fluency act as mediators. Results from a lab experiment suggest an entangled effect of complexity contrast and visual complexity , indicating that buyers are influenced more by the conspicuousness of a product picture, rather than the information conveyed by a product picture when it is visually overwhelming.

 

 

خرید و دانلود محصول

 

 

 

Complexity or simplicity , تبلیغات , برند , مقاله 2016 تبلیغات , مقاله جدید تبلیغات , مقاله با ترجمه تبلیغات و برند

 

تعداد صفحات انگلیسی پی دی اف : 11 | تعداد صفحات انگلیسی ورد : 15 | تعداد صفحات فارسی ترجمه : 15 | سال : 2016 |

لینک محصول

http://archkala.zepo.ir/post/84401

X

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >