مبانی نظری و پیشینه پژوهش خشنودی از درآمد در ۱۳ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مبانی نظری و پیشینه پژوهش خشنودی از درآمد در ۱۳ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توضیحات ابتدایی فایل:

 

تعداد صفحات: ۱۳ صفحه (۱۱ صفحه متن و ۲ صفحه منابع)

 

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش و با فرمت  doc (آماده جهت پرینت)

 

نوع تایپ متن: کاملا استاندارد همچنین دارای پیشینه تحقیقاتی داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و بعضا متغیرهای مشابه می باشد.

 

کیفیت منابع: منابع کاملا جدید هستند:: منابع خارجی (شامل ۲۰۱۲) داخلی (شامل ۹۵)

 

منابع درون متنی و پایانی: دارد

 

قابل استفاده برای مقاطع: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته های روانشناسی، علوم تربیتی و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

 

بخشی از متن:

 

نظام هاى نوین مدیریت، منابع انسانی را مهمترین دارایی سازمان می دانند و ارج نهادن به ارزش ها و نیازهاى کارکنان، و مخصوصا توجه به شاد نگه داشتن و سلامتی آن ها مؤثرترین گام در جهت تحقق اهداف سازمان به شمار می رود (چو و لویس، ۲۰۱۲).

امروزه طرز تفکری که پول را در ارتباط با شادکامی نمی­دانست در حال از بین رفتن است. در حقیقت این روزها، توجه به پول و مسائل مادی یک عامل برانگیزاننده تلقی می­شود. کامینز این استدلال را داشت که ثروت منابع خارجی را در اختیار افراد می­گذارد تا آن­ها را در برابر تأثیرات منفی وقایع زندگی مقاوم کند. امروزه حتی در شرایطی که نیازهای امنیتی و روانشناختی پایه­ای برجسته نباشند، درآمد بالا به عنوان یک شاخص توانایی و ارزش گونه، مورد توجه افراد است (شارما و باجپایی، ۲۰۱۱).

 


. Cho & Lewis

. Cummins

. Sharma & Bajpai

 

 

پیشینه پژوهشی:

 

محمدی در پژوهش خود تحت عنوان بررسی رابطه ابهام نقش با خشنودی شغلی و عملکرد شغلی با میانجی گری رفتارهای پویای شغلی به این نتیجه دست پیدا کرد که رفتار پویا رابطه ابهام نقش با خشنودی شغلی و عملکرد شغلی را میانجی گری می کند (محمدی، ۱۳۹۵).

حیاتی و سانیاگو (۲۰۱۲) و نیز در پژوهش خود با عنوان "اخلاق کار اسلامی، نقش انگیزش درونی، خشنودی شغلی، تعهد سازمانی و عملکرد شغلی" با طراحی و آزمودن الگویی به بررسی این روابط پرداختند و نشان دادند که اخلاق کار اسلامی بر این سه پیامد اثر معنی داری دارد.

 

ادامه مطلب

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه

بالا شمارنده 20file.vcp.ir Real PR >